Pieejama jauna tehnoloģija “CallTracking” mārketinga efektivitātes novērtēšanai 0
No augusta Latvijā pieejama jauna mārketinga efektivitātes mērīšanas tehnoloģija “CallTracking”, ar kuras palīdzību iespējams izsekot ienākošajiem klientu zvaniem un detalizēti izvērtēt, cik klientu zvanus ģenerē katrs reklāmas kanāls, kā arī aprēķināt, cik izmaksā katrs šāds zvans, aģentūru LETA informēja reklāmas uzņēmuma “RealWeb Latvia” pārstāvji.
Kā informē uzņēmuma pārstāvji, “CallTracking” uzskaita ienākošos klientu zvanus, atbildēto un neatbildēto zvanu skaitu, uzskaita unikālos zvanus, izvērtē to kvalitāti, ilgumu, periodiskumu, izmaksas un daudzus citus parametrus, tādējādi iegūtie dati dod iespēju pārskatīt reklāmu izvietojumus, optimizēt reklāmas budžetu un kampaņas, kā arī ļauj saņemt detalizētu informāciju par pārdošanas nodaļu vai zvanu centru darba kvalitāti, jo tehnoloģija ļauj uzskaitīt visus neatbildētos un nekvalitatīvi atbildētos zvanus.
Pasaulē “CallTracking” tehnoloģiju visbiežāk lieto interneta reklāmas kampaņu analīzei, taču tā tiek sekmīgi pielietota arī citu reklāmas kanālu izvērtēšanai – tiek analizēta atdeve no TV reklāmas, radio reklāmām, drukātajiem medijiem, vides reklāmām. Lietojot “CallTracking” tradicionālo reklāmas kanālu efektivitātes mērīšanai, reklāmdevējs var uzzināt, kuri tieši TV kanāli vai radio stacijas piegādā vairāk klientu zvanu, kādi drukāto mediju formāti un tieši kuri izvietojumi rada visvairāk un viskvalitatīvākos klientu zvanus.
SIA “RealWeb Latvia” ir reklāmas uzņēmums, kas pērn apgrozījis 144 890 eiro, bet strādājis ar 24 039 eiro lieliem zaudējumiem. Uzņēmums pilnībā pieder Kiprā reģistrētajam “Saeptum Holdings Limited”.