Foto-LETA

PTAC: reklāmā var arī nenorādīt paralēlās eiro un latu cenas 0

Paralēlās lata un eiro atspoguļošanas prasības nav piemērojamas reklāmai, teikts Patērētāju tiesību aizsardzības centra (PTAC) vadlīnijās preču un pakalpojumu cenu norādīšanas kārtībai cenu paralēlās atspoguļošanas periodā.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
TESTS. Jūsu īkšķu novietojums, sakrustojot pirkstus, atklāj daudz par jūsu personību 12
Veselam
7 produkti, kas visiem šķiet veselīgi, taču patiesībā tādi nav 16
“Pasažieriem bez sejas maskas var tikt atteikta iekāpšana transportlīdzeklī!” Paziņojums autobusa salonā samulsina braucēju 55
Lasīt citas ziņas

Līdz ar to komersantiem nav pienākums reklāmā norādīt cenas latos un eiro.

Taču PTAC arī norāda, ka nav pieļaujams līdz 2013.gada 31.decembrim izplatīt reklāmu, kurā cenas ir norādītas tikai eiro, un no 2014.gada 1.janvāra izplatīt reklāmu, kurā cenas ir norādītas tikai latos.

CITI ŠOBRĪD LASA

Tāpēc PTAC aicina izvērtēt iespēju reklāmā norādīt cenas latos un eiro.

Preču un pakalpojumu cenu paralēlās atspoguļošanas periods sākas trīs mēnešus pirms eiro ieviešanas dienas, proti, no 2013.gada 1.oktobra, un ilgst sešus mēnešus pēc eiro ieviešanas dienas – līdz 2014.gada 30.jūnijam.

Latvija eirozonai pievienosies 2014.gada 1.janvārī.