Mobilā versija
Brīdinājums +12.5°C
Vanda, Veneranda, Venija
Sestdiena, 23. septembris, 2017
3. augusts, 2017
Drukāt

Rīgā tiekas Latvijas un Krievijas dzelzceļa darba grupa (6)

Publicitātes fotoPublicitātes foto

Lai apspriestu līdzšinējo sadarbību un iespējamo sadarbības attīstību nākotnē, 2.augustā Rīgā pirmo reizi pēc četru gadu pārtraukuma tikās VAS “Latvijas dzelzceļš” (LDZ) un AAS “Rossijskije žeļeznije dorogi” (Krievijas dzelzceļš) darba grupa, kuru vadīja Krievijas dzelzceļa viceprezidents Pāvels Ivanovs, LDz prezidents Edvīns Bērziņš un LDz viceprezidents Ēriks Šmuksts, lai apspriestu līdzšinējo sadarbību un iespējamo sadarbības attīstību nākotnē.

Darba grupas tikšanās notiek Dzelzceļnieku dienas un Latvijas – Krievijas starpvaldību komisijas priekšvakarā.

“Sadarbība ar Krievijas dzelzceļu un Krieviju kā mūsu lielāko partneri kravu pārvadājumu jomā Latvijas dzelzceļam vienmēr ir bijusi ļoti nozīmīga. Tāpēc īpaši novērtējam, ka Krievijas dzelzceļš atsaucās mūsu aicinājumam tikties un pārrunāt sadarbību tieši tagad, kad vērojams kravu apjoma samazinājums. Tāpat ceram, ka šīsnedēļas tikšanās palīdzēs arī abu valstu starpvaldību komisijai, kura izskatīs šos un citus turpmākās sadarbības jautājumus,” norāda LDz prezidents Edvīns Bērziņš.

“Kopš 2008.gada, kad tika izveidota šī darba grupa, esam gājuši tālu ceļu. Mūsu sadarbībā ir ļoti daudz saskarsmes punktu, kuros mēs varētu pilnveidot un attīstīt sadarbību mūsu kopējo mērķu labā. Esam gandarīti gan par lielisko darba grupas darba organizēšanu, gan kopīgi paveikto darba saturu,” atzina Krievijas dzelzceļa viceprezidents Pāvels Ivanovs:

Darba grupā panākta vienošanās turpināt savstarpējo sadarbību, lai palielinātu Eirāzijas valstu, tostarp, Indijas un Ķīnas valstu kravu pārvadājumu apjomus transporta koridora Ziemeļi-Dienvidi ietvaros, izmantojot LDz un Krievijas dzelzceļa infrastruktūru. Panākta arī vienošanās par kravas vagonu savstarpēju efektīvāku izmantošanu iekraušanas no norēķinu procedūrās. Puses vienojās turpināt aktīvi sadarboties pasažieru skaita palielināšanā dzelzceļa pārvadājumos starp abām valstīm.

Abu valstu eksperti bija vienisprātis, ka nepieciešama aktīva sadarbība pierobežas dzelzceļa infrastruktūras attīstībā, lai nodrošinātu efektīvākus pārvadājumus nākotnē. Puses pārrunāja sadarbības iespējas Eiropas Savienības finansējuma piesaistē Latvijas-Krievijas pierobežu sadarbības programmas ietvaros.

Krievija ir izcelsmes valsts lielākajai kravu daļai, kas pārvadāta pa LDz infrastruktūru. 2016.gadā no pārvadātiem 47,8 miljoniem tonnu, 79,2% bija Krievijas izcelsmes kravas.

VAS “Latvijas dzelzceļš” ir publiskās lietošanas dzelzceļa infrastruktūras pārvaldītājs un koncerna “Latvijas dzelzceļš” valdošais uzņēmums. Koncernā ietilpst arī sešas meitas sabiedrības – AS “LatRailNet”, kas veic infrastruktūras maksas noteikšanu un dzelzceļa infrastruktūras jaudas sadali, SIA “LDZ CARGO”, kas nodrošina dzelzceļa kravu pārvadājumus un starptautiskos pasažieru pārvadājumus, infrastruktūras būvniecības un uzturēšanas uzņēmums SIA “LDZ infrastruktūra”, ritošā sastāva remonta un uzturēšanas uzņēmums SIA “LDZ ritošā sastāva serviss”, apsardzes uzņēmums SIA “LDZ apsardze”, kā arī loģistikas uzņēmums SIA “LDZ Loģistika”.

Pievienot komentāru

Komentāri (6)

  1. Bāžas mums virsū kā utis, jo paši savā ādā jūtas mazvērtīgi.

  2. Atkal krievu utis lien Latvijas kažokā.

    • Да сам ты вошь! Ты же вор, не забыл?! Ты воруешь чужие ники. Прекрати уже воровать чужие ники, душечка!

  3. Эрик! Ну и где конкретные результаты от этой встречи? Одни только красивые слова. Грузопоток уменьшается и будет уменьшаться и дальше, это неизбежно. Халяве приходит конец. Кстати, США включили РЖД в санкционные списки, а вы должны выполнять решения хозяина.

Rīga-Liepāja maršruts ir pārspējis cerības (1)Latvijas nacionālās aviokompānijas "airBaltic" maršruts Rīga-Liepāja ir pārspējis cerības, intervijā aģentūrai LETA sacīja uzņēmuma valdes priekšsēdētājs Martins Gauss.
Pasaulē
Draugiem Facebook Twitter Google+