Mobilā versija
Brīdinājums +1.6°C
Antonija, Anta, Dzirkstīte
Trešdiena, 7. decembris, 2016
8. februāris, 2012
Drukāt

Visvairāk iedzīvotājus satrauc cenu kāpums pārtikai un mājoklim

partikas_veikals

Absolūtais vairākums jeb 80% Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem pēdējo trīs mēnešu laikā ir izjutuši cenu kāpumu ikdienas nepieciešamības precēm un pakalpojumiem.

Par to liecina tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūras “TNS Latvia” sadarbībā ar telekompānijas LNT, raidījumu “900 sekundes”, februāra sākumā veiktā pētījuma rezultāti.

Gandrīz puse jeb 48% Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem pēdējo trīs mēnešu laikā noteikti ir izjutuši cenu kāpumu ikdienas nepieciešamības precēm un pakalpojumiem un 32% – pēdējo trīs mēnešu laikā ir drīzāk izjutuši cenu kāpumu ikdienas nepieciešamības precēm un pakalpojumiem.

Pēdējo trīs mēnešu laikā cenu kāpumu ikdienas nepieciešamības precēm un pakalpojumiem nav izjutuši 17% Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem, savukārt 16% Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem drīzāk nav izjutuši cenu kāpumu ikdienas nepieciešamības precēm vai pakalpojumiem un 1% – noteikti nav izjutuši cenu kāpumu ikdienas nepieciešamības precēm vai pakalpojumiem.

3% aptaujāto nav konkrēta viedokļa šajā jautājumā.

Aptauju tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra “TNS Latvia” veica sadarbībā ar telekompānijas LNT raidījumu “900 sekundes”, laikā no 31.janvāra līdz 2.februārim ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 700 ekonomiski aktīvos Latvijas iedzīvotājus vecumā no 18 līdz 55 gadiem.

Pievienot komentāru

Draugiem Facebook Twitter Google+