BEE BEE XS
BEE BEE XS
Publicitātes foto

Ženēvas dīvainīši 0

Šonedēļ durvis ver krāšņākā autoizstāde Ženēvā, par kuras dažiem jaunumiem jau stāstījām iepriekšējās nedēļās. Šoreiz par trim neparastiem eksponātiem, kurus publikai rādīs nevis autoindustrijas milži, bet gan pavisam nelieli ražotāji.

Reklāma
Reklāma
Numeroloģija un skaitļu maģija: kā jūsu tālruņa numurs ietekmē jūsu likteni un kad to mainīt? 27
TV24
“Jāklausās, ka esam šmaukušies.” Par netaisnību un piemaksām tiem pensionāriem, kuri strādājuši padomju laikā
Skabejeva ārdās: Krievijas propagandisti sašutuši par Trampa rīcību saistībā ar Ukrainu 5
Lasīt citas ziņas

BEE BEE XS Tapis Francijā. Viscaur tikai un vienīgi elektrisks. Kabriolets. Izskatās niecīgs, taču tam tomēr ir četras durvis un četras sēdvietas. 20 kW dzinējs. Aizmugurējo riteņu piedziņa. Enerģijas patēriņš 8,6 kW/100 km.

Galvenās bažas ekoloģiski, ekonomiski un dinamiski brīnišķīgo elektrisko auto lietotājam joprojām ir – ja nu vajadzēs braukt vairāk un tālāk, nekā manas baterijas spēj? Uzlādes vietas pagaidām retums, uzlāde ilga… “EP Tender SAS” (Poisī, Francija) šādiem gadījumiem piedāvā piekabīti, kurā paslēpts benzīna dzinēja (divi cilindri, 625 cm3) darbināts ģenerators.

CITI ŠOBRĪD LASA

Neļausim klasikai pazust! Tāda ir DMC (tuninga kompānija Vācijā) atbilde uz MB G klases ražošanas pārtraukšanu. Šis ir vēl vilinošāks. Oglekļa šķiedras virsbūve, 24 collu riteņu diski, 880 zirgspēki (12 cilindri, 5460 cm3), manuāla 4×4 transmisijas režīmu vadība (ātrumkārba automātiska). Par ekoloģiju gan šeit grūti runāt – CO2 izmeši 322g/km.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.