„Lidmašīnas pilotam ir jāpiešķir ordenis par dzīvības izglābšanu vairāk nekā sešdesmit cilvēkiem,” secina režisore, bet ir apbēdināta par lidostā piedzīvoto. „Esmu aplidojusi puspasauli un zinu, kā rīkojas aviokompānijas, kad reisi tiek atcelti. Izkārto, lai pasažieriem nerastos jaunas problēmas un viņi operatīvi tiktu novirzīti uz citiem reisiem. „AirBaltic” lidojumu reģistrācijas un administrācijas darbinieki rīkojās pretēji ierastajai starptautiskajai praksei, jo lika pasažieriem pašiem kaut kā sakombinēt lidojumus. Darbinieki bija ļoti neatsaucīgi, solīja ēdināšanas talonus, bet neiedeva, stāvējām garās rindās, jo reģistrācijā trūka darbinieku…” stāsta aculieciniece un piebilst, ka iecerētais sestdienas plāns mainījies ne tikai viņai, bet arī dzīvesbiedram Pēterim Vaskam. Komponists, iekāpjot autobusā Rīga – Cēsis, lai dotos uz abu kopīgo māju Amatciemā un koncertu Cēsīs, saņēmis īsziņu no Dzintras, ka lidmašīnai ir avārijas situācija, un nekavējoties kāpis ārā no autobusa, lai steidzīgi brauktu uz lidostu. Pieplacis pie lidostas loga cerībā sagaidīt dzīvesbiedri. 38

„Pēteris bija pirmais pasažieru radinieks, kurš uzzināja par notiekošo. Lidmašīna lidoja tik zemu, ka mana sūtītā īsziņa viņu tomēr sasniedza. Kāds tur vairs koncerts!” saka Dzintra un kopā ar līdzbraucēju Ligitu ar lielām pūlēm tomēr atrod vietu aviokompānijas „Finnair” lidmašīnā, lai lidotu uz Helsinkiem un pēc tam – uz Šveici.

Reklāma
Reklāma
Vai kārtējā krāpnieku shēma? “Telefonā uzrādās neatbildēti zvani. Atzvanot uz numuru, adresāts apgalvo, ka nav zvanījis”
Veselam
Ēdieni, no kuriem labāk izvairīties pirms publiskiem pasākumiem… Tie pastiprināti veido gāzes vēderā 8
Mājas īpašnieki remontdarbu laikā nejauši savā virtuvē atklāj apslēptu mantu
Lasīt citas ziņas

J. Vanags atvainojas visiem pasažieriem, kuriem radušās problēmas lidostā. Viņš uzsvēra, ka tā bijusi neikdienišķa situācija, kad lidosta dienas lielāko daļu ir slēgta. „Mēs aktivizējām visus darbiniekus, kas bija pieejami šajā nestandarta situācijā, jo darba apjoms patiešām bija milzīgs, tāpēc varēja gadīties, ka ne viss norit tā, kā vajadzētu,” atzina korporatīvo komunikāciju viceprezidents un pateicās Rīgas lidostas, Latvijas Gaisa satiksmes, visiem glābšanas dienestu darbiniekiem un pārējiem, kas bija iesaistīti problēmas atrisināšanā.

Vēl neesot noteikts precīzs iemesls, kādēļ radušās problēmas ar lidsabiedrības “airBaltic” lidmašīnu ”Bombardier Q400 NextGen”. Tas būšot zināms tikai pēc pilnīgas izmeklēšanas, preses brīfingā sestdien pauda lidsabiedrības “airBaltic” korporatīvo komunikāciju viceprezidents Jānis Vanags.

CITI ŠOBRĪD LASA

Vaicāts par citiem gadījumiem, Vanags atklāja, ka augusta beigās notikušajā incidentā problēmas neesot bijušas ar lidmašīnas šasijām, bet gan ar dzinēju un ka šis esot pirmais gadījums, kad tehniska problēma radusies šasijā.

Jau ziņots, ka sestdien Rīgas lidostā nosēšanos paaugstinātas drošības apstākļos veikusi aviosabiedrības “airBaltic” lidmašīna. ”airBaltic” reisa BT641 lidmašīnai ”Bombardier Q400 NextGen” no Rīgas uz Cīrihi tika konstatēta priekšējās šasijas problēma, un apkalpe pieņēma lēmumu atgriezties Rīgas lidostā un veikt nosēšanos paaugstinātas drošības apstākļos.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.