Ilustratīvs attēls.
Ilustratīvs attēls.
Foto: Timurs Subhankulovs

Alus darītava “Alus nams” Covid-19 apstākļos savu realizācijas apmēru palielinājusi par 17% 0

Alus darītava “Alus nams”, kas pazīstama ar zīmolu “Brālis”, Covid-19 apstākļos savus ražošanas un realizācijas apmērus palielinājusi par 17% salīdzinājumā ar gadu iepriekš, liecina uzņēmuma “Firmas.lv” iesniegtais gada finanšu pārskats.

Reklāma
Reklāma
Mistika: pie Ukrainas robežas atvēries milzīgs krāteris, ko dēvē par “portālu uz pazemes pasauli” 32
Kokteilis
Mākslīgais intelekts nosauc 5 sieviešu un 5 vīriešu vārdus, kas nes laimi to īpašniekiem 30
Notriektā tautumeita 6
Lasīt citas ziņas

Kompānijas vadības ziņojumā teikts, ka šā gada martā Latvijā un daudzās pasaules valstīs ir spēkā stājušies ar jaunā koronavīrusa izplatību saistītie ierobežojumi, kas ievērojami samazina ekonomikas attīstību Latvijā un pasaulē. Situācijas attīstība nākotnē nav paredzama, līdz ar to pastāv ekonomikas attīstības nenoteiktība.

Kompānijas vadība nemitīgi vērtē situāciju Covid-19 kontekstā. “Alus nams” vadība norāda, ka uzņēmums jaunā koronavīrusa apstākļos savus ražošanas un realizācijas apmērus ir ne tikai noturējusi, bet gan palielinājusi par 17% salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Alus nams” vadības ieskatā uzņēmums spēs pārvarēt ārkārtējo situāciju bez kompensējošo mehānismu palīdzības. Vienlaikus uzņēmuma vadība uzsver, ka turpmāko notikumu ietekme uz kompānijas darbību nākotnē var atšķirties no tās pašreizējā izvērtējuma.

2020.gadā uzņēmums plāno turpināt savu darbību, saglabāt esošo realizācijas apmēru, attīstīt un modernizēt ražošanu, piesaistot bankas kredītu Eiropas Savienības fondu līdzekļus. Šogad veikti pētniecības darbi un sagatavota tehniskā dokumentācija alus darītavas “Brālis” ražošanas modernizācijai 600 000 eiro vērtībā, kura realizācijai plānots piesaistīt Eiropas Savienības fondu līdzfinansējumu.

Tikmēr pērn “Alus nams” turpināja ražot un realizēt kompānijas tradicionālos alus, kā arī papildināja produkcijas sortimentu ar jaunām alus šķirnēm. Papildus sadarbībai ar esošajiem tirdzniecības tīkliem uzņēmums sāka sadarbību ar “Depo Diy”. Tāpat kompānija pērn strādāja pie jauna iepakojuma dizaina ar mērķi palielināt pārdošanas apmēru.

Informācija “Firmas.lv” liecina, ka “Alus nams” 2019.gadā strādāja ar 2,037 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 7,4% vairāk nekā gadu iepriekš, savukārt kompānijas peļņa pieauga par 38,2% – līdz 336 471 eiro.

Kompānija “Alus nams” reģistrēta 1999.gadā, un tās pamatkapitāls ir 498 003 eiro. Kompānija pieder trim Latvijas privātpersonām – Uģim Cērpiņam (36%), Raimondam Ozolam (36%) un Guntim Grantam (28%). Kompānijas pamatdarbība ir alus ražošana un realizācija.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.