Ilustratīvs foto.
Ilustratīvs foto.
Foto: LETA/REUTERS

Apmeklētākās interneta vietnes janvārī. Lielāko auditorijas pieaugumu grupas ietvaros uzrādījusi la.lv/ TV24 grupa 7

Apmeklētākā interneta vietne Latvijā janvārī bija “inbox.lv”, kas skatīts 917 072 reizes, liecina starptautiskā interneta pētījumu un tehnoloģiju uzņēmuma “Gemius” publicētie jaunākie dati.

Reklāma
Reklāma
Dronu uzbrukumi naftas pārstrādes rūpnīcām Krievijā ir panākuši neiedomājamo – pasaules lielākajai naftas valstij sāk pietrūkt benzīna
Latvijai tuvojas aukstuma vilnis! Sinoptiķi par laiku jaunnedēļ 22
Uz gājēju pārejas gandrīz uzbrauc Valsts prezidentam 80
Lasīt citas ziņas

Otrajā vietā ierindojās “delfi.lv” ar 883 376 apmeklējumu, kam seko portāls “jauns.lv” ar 757 248 apmeklējumu.

Ceturtajā vietā janvārī starp apmeklētākajām interneta vietnēm bija “tvnet.lv” ar 757 168 apmeklējumiem, piektajā – “tv3.lv”, kas apmeklēts 668 144 reižu, sestajā – portāls “lsm.lv” ar 658 912 apmeklējumiem, septītajā – “la.lv”, kas apmeklēts 626 176 reizes, astotajā – “nra.lv” ar 574 304 apmeklējumiem, devītajā – “apollo.lv” ar 538 656 apmeklējumiem, bet desmitnieku noslēdz portāls “santa.lv” ar 488 960 apmeklējumiem.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Gemius” apkopotā informācija par tīmekļvietnēm, kas apmeklētas no datoriem, pirmajā vietā janvārī bija “Google” ar 1,06 miljoniem apmeklējumu, seko “youtube.com” ar 757 888 apmeklējumiem un “facebook.com” ar 641 216 apmeklējumiem.

Topa ceturtajā vietā apmeklējumos no datora janvārī ierindojas “inbox.lv” ar 595 584 apmeklējumiem, piektajā – “swedbank.lv” (504 000), sestajā – “delfi.lv” (420 928), septītajā – sludinājumu portāls “ss.com” (406 432), astotajā – “whatsapp.com” (335 456), devītajā – “wikipedia.org” (326 576), bet desmitajā vietā ierindojas “seb.lv” ar 307 632 apmeklējumiem.

“Gemius” apkopotā informācija arī liecina, ka janvārī no mobilajām ierīcēm – viedtālruņiem un planšetdatoriem – visvairāk apmeklēts portāls “delfi.lv”, kam mēneša laikā bijis 823 392 apmeklētāju, savukārt otrajā vietā ierindojas “jauns.lv” ar 720 128 apmeklējumiem, seko “tvnet.lv” ar 708 688 apmeklējumiem.

Janvārī skaitliski lielāko auditorijas pieaugumu grupas ietvaros uzrādījusi la.lv/ TV24 grupa, kas starp grupām pakāpusies uz ceturto pozīciju – grupas kopējā auditorija pieaugusi par 34 000, sasniedzot 718 000 lietotāju, kas apmeklējuši vietnes la.lv, lrtv.lv, tv24.lv un grani.lv. Trešajā pozīcijā starp grupām ierindojas Rīgas Viļņi mediju grupa ar 758 000 jeb 50 procentiem Latvijas interneta lietotāju, kas apmeklējuši vietnes jauns.lv, t.sk., otkrito.lv jeb rus.jauns.lv, rigasvilni.lv, zurnali.lv, kā arī datiem par jauns.lv straumēšanu, bet piektā starp grupām ir TV3 mediju grupa, kas aptver datus par tv3.lv, play.tv3.lv video un starfm.lv straumēšanu, kā arī tv3play.lv aplikāciju, un pagājušajā mēnesī sasniegusi 698 000 Real Users jeb 46 procentus Latvijas interneta lietotāju – par 1 000 vairāk nekā pagājušā gada pēdējā mēnesī.

Reklāma
Reklāma

Tikmēr trešajā vietā no mediju grupām janvārī bija “Rīgas Viļņi” ar 757 504 jeb 50% interneta lietotāju

Ceturtajā vietā mediju grupās janvārī bija “TV24” grupa ar 717 568 lietotājiem, bet piektajā – “TV3” grupa ar 698 112 lietotājiem.

“Gemius” datu apkopojums veidots, balstoties uz iedzīvotāju 7-74 gadu vecumā auditorijas lielumu interneta lapās, kas tās apmeklējuši, pieslēdzoties internetam no Latvijas teritorijas, izmantojot datorus, mobilos telefonus un planšetdatorus. Topā iekļautas tās interneta lapas, kas janvārī piedalījās “gemiusAudience” pētījumā. Kopējās un mobilās statistikas dati atspoguļo skriptēto lapu apmeklējumu, bet apmeklējumā no datoriem iekļautas arī neskriptētās vietnes. “gemiusAudience” pētījums tiek veikts, balstoties uz sarežģītu un mūsdienīgu metodoloģiju, kas nodrošina iespēju konstatēt reālo apmeklētāju skaitu, nevis sīkdatnes (cookies) vai IP adresi.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.