“Bite Latvija”
“Bite Latvija”
Foto: Ieva Čīka/LETA

“Bite” par 15% audzējusi biznesa klientu daudzumu 0

Gada laikā mobilo sakaru operatora “Bite Latvija” biznesa klientu portfelis palielinājies par 15%, bet viņiem izsniegto SIM karšu skaits – par 21%.

Reklāma
Reklāma
Veselam
Ēdieni, no kuriem labāk izvairīties pirms publiskiem pasākumiem… Tie pastiprināti veido gāzes vēderā 4
Skabejeva ārdās: Krievijas propagandisti sašutuši par Trampa rīcību saistībā ar Ukrainu 85
Viedoklis
Linda Tunte: “Es dzeru, lamājos, gāžu politiķus un eju prom no darba” 85
Lasīt citas ziņas

To lielā mērā veicinājusi uzņēmumu interese par “Bites” un kompānijas “Latnet” attīstīto integrēto informācijas tehnoloģiju un komunikācijas pakalpojumu konceptu “One IT”.

Šobrīd uzņēmēji visā pasaulē, tostarp Baltijas valstīs, pakāpeniski ievieš integrētus informācijas un komunikācijas tehnoloģijas (IKT) un mobilo sakaru risinājumus sava biznesa ilgtspējas nodrošināšanai, darba efektivitātes palielināšanai, izmaksu optimizēšanai un drošai datu uzglabāšanai.

CITI ŠOBRĪD LASA

Piemēram, aprēķini liecina, ka optimizējot piegādātāju skaitu, proti, sadarbojoties ar partneriem, kuri nodrošina pēc iespējas plašāku uzņēmuma ikdienas darbam nepieciešamo pakalpojumu klāstu, operatīvo izmaksu ietaupījums gadā var sasniegt līdz pat 30%.

Starp “One IT” koncepta pieprasītākajiem pakalpojumiem ir gan mobilā un fiksētā telefonija, Viedais zvanu pārvaldnieks un serveru administrēšana, gan datortīklu un IT risinājumu apkalpošana un tehniskās palīdzības nodrošināšana 24 stundas diennaktī u.tml.

“Jāuzsver, ka visaktīvāk uzņēmumi pieslēdz jaunus pakalpojumus tieši gada otrajā pusē un beigās. Šī tendence, visticamāk, skaidrojama ar to, ka, noslēdzoties gadam, uzņēmumi veic dažāda veida auditus, sasniegto mērķu izvērtēšanu par aizvadīto gadu. Atklājot, ka ir iespējams uzlabot un optimizēt savu darbu tieši IT un telekomunikāciju jomā, uzņēmēji bieži vien nolemj pārskatīt esošos līgumus. Tādēļ prognozējam, ka līdz gada beigām uzņēmēju interese par “Bites” biznesa pakalpojumiem tikai pieaugs,” secina “Bites” mārketinga vadītāja Diāna Šmite.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.