
3. “Es samaksāju tik daudz, bet…” 0
Kruīzi nav lēti, un katrs pasažieris ir samaksājis ievērojamu summu par savu kajīti, ēdienu un izklaidi. Tomēr skaļas sūdzības, piemēram, “Par šādu cenu es gaidīju labāku ēdienu!” vai “Kāpēc viss ir tik dārgs?” var sabojāt noskaņojumu ne tikai tev, bet arī apkārtējiem.
Apkalpe dara visu iespējamo, lai apmierinātu simtiem vai pat tūkstošiem pasažieru, un publiskas sūdzības reti risina problēmu.
Sūdzēšanās publiski liek tev izskatīties neapmierinātam un var kaitināt citus, kuri vēlas baudīt atvaļinājumu. Turklāt apkalpe bieži vien nesaņem tiešu kontroli pār cenām vai noteikumiem, tāpēc tava kritika var likt viņiem justies neērti.
Ja kaut kas neapmierina, pieklājīgi vērsies pie viesu apkalpošanas dienesta. Piemēram, “Vai varat ieteikt, kā atrisināt problēmu ar manu kajīti?” Tas ir konstruktīvi un saglabā pozitīvu toni.
Pirms kruīza izpēti, kas ir iekļauts cenā (ēdiens, izklaide, ekskursijas), lai izvairītos no pārsteigumiem. Daudzi kruīzi piedāvā “viss iekļauts” paketes, kas samazina papildu izdevumus.