Foto: Ekrānuzņēmums

Cilvēki Spānijā, izmantojot ananasu un arbūzu palīdzību, mēģina atrast mīlestību pārtikas veikalos 6

Spānijā vientuļnieki, kuri meklē sev otru pusīti, dara to pārtikas veikalos vienā konkrētā laikā. Turklāt dara to ar ananasu palīdzību, raksta “Sky News“.

Reklāma
Reklāma
Bērns mirst no trakumsērgas. Ko vecāki no rīta atrada mazuļa istabā?
Krievija varētu sagrupēties un uzbrukt Zviedrijai? Ministrs norāda uz iespējamiem signāliem
Cilvēce ir uz Trešā pasaules kara sliekšņa: tikai viena valsts to var apturēt 145
Lasīt citas ziņas

Pateicoties trakumam, kas pārņēmis “TikTok”, Spānijā cilvēki mēģina atrast mīlestību, apmeklējot konkrētus pārtikas veikalu no pulksten 19.00 līdz 20.00 vakarā un ievietojot savos iepirkumu ratiņos ananasu otrādi jeb ar lapu kātu uz leju.

Kā ziņots, Bilbao pilsētā Spānijas ziemeļos darbinieki izsaukuši pat policiju pēc tam, kad cerīgu vientuļnieku pūlis piepildīja “Mercadona” veikalu un “pārpildīja” to.

CITI ŠOBRĪD LASA

Kad ieradās policisti, pūlis ātri izklīda, un šajā incidentā neviens netika arestēts.

Ievietojot ratiņos ananasu, pēc tam jādodas pie vīna plaukta, lai atrastu citus – līdzīga mērķa vadītus cilvēkus.

Ja kāds viņiem patīk, viņi piespiež savu ratiņus pie viņa, tādējādi norādot, ka ir ieinteresēti ar viņu aprunāties.

Ja jūtas ir abpusējas, viņi var vienkārši sākt sarunu, vēsta Spānijas ziņu tīmekļa vietne “Olive Press”.

Daži cilvēki, kas ir iesaistījušies šajā “TikTok trakumā”, pat ir publicējuši video ar savu pieredzi sociālajos tīklos.

Saskaņā ar publikācijas teikto – citi priekšmeti, kas atrodas kāda cilvēka ratiņos, sniedz norādes par viņa nodomiem.

Piemēram, ja kāds ierauga šokolādi vai saldumus ratiņos blakus ananasam, tas nozīmē, ka otra persona meklē ilgtermiņa attiecības vai ko nopietnāku.

Savukārt pākšaugi vai salāti nozīmē, ka viņi meklē kaut ko ikdienišķāku, norāda izdevums.

Lielveikalu ķēde savā oficiālajā “TikTok” kontā ir atbalstījusi šo iepazīšanās metodi, ievietojot ananasu ar uzrakstu: “Ananass Mercadona plauktā gaida, kad jūs ieradīsieties uz randiņu”.

Šis trakums ir kļuvis tik izplatīts, ka ananasi dažos veikalos ir kļuvuši par deficītu.

Tikmēr “Lidl”, kā ziņots, ir pievienojies iepazīšanās spēlei, uzsākot savu kampaņu, lai mudinātu pircējus darīt to pašu savos veikalos, taču ar arbūzu, nevis ananasu.

Reklāma
Reklāma

Kā vēstīts, “Lidl” visiem saviem klientiem Spānijā ir izsūtījis paziņojumu ar nosaukumu “La hora del amor” (Mīlestības stunda).

Turpinājumā teikts: “Aicinām savus klientus, kuri meklē mīlestību, ierasties no plkst. 18.00 līdz 19.00 ar arbūzu ratiņos kā zīmi, ka meklējat partneri.”

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.