LA.LV kolāža (FOTO: Unsplash.com

Dīvainākās lietas, ko tūristi aizmirst viesnīcās: visbiežāk tās ir zobu protēzes 8

Apvienotās Karalistes aviokompānija “EasyJet” ir atklājusi dīvainu lietu sarakstu ar priekšmetiem, ko britu atpūtnieki pēdējā gada laikā atstājuši viesnīcās Eiropā, vēsta “Metro”.

Reklāma
Reklāma
“Piedošanu, bet šis ir reāli smieklīgi!” Sieviete “Pepco” iegādājusies dēlam bikses, taču vien vēlāk pamanījusi, ka tām ir dīvains defekts 13
Mājas
7 priekšmeti, ko saskaņā ar fen šui nevajadzētu turēt guļamistabā – tie var ietekmēt emocionālo labsajūtu
Kokteilis
ZEMAPZIŅAS TESTS. Izvēlies vienu kārti un saņem vēstījumu, kas tev jāapdomā jau šajā mirklī
Lasīt citas ziņas

“easyJet” veica aptauju, kurā piedalījās aptuveni 100 viesnīcu visā Eiropā, lai noskaidrotu, kādas lietas cilvēki mēdz aizmirst viesnīcā pēc atvaļinājuma beigām.

Rezultāti ir diezgan dīvaini.

Saraksta augšgalā ierindojas zobu protēzes – viltus zobi bieži tiek atrasti viesnīcas numuros pēc tūristu izrakstīšanās. Dažu viesnīcu darbinieki atzīstas, ka tās katram gadījumam ir noglabājuši, ja nu kāds pēc tām atgriežas.

CITI ŠOBRĪD LASA

Citā viesnīca pastāstīja, ka ir atrasta virkne burvestības piederumu, ko, iespējams, atstājis kāds, kas vēlas kļūt par burvju mākslinieku.

Daži viesi lidoja mājās bez ekstremitāšu protēzēm. Vienreiz pat bez stikla acs.

Bieži vien viesi aizmirst laulības gredzenus un personīgās fotogrāfijas, lai gan viena ceļotāja atgriezusies pēc savas laimīgās tējas krūzes, ko viņai bija dāvinājusi vecmāmiņa.

Viena no Vācijas viesnīcām saka, ka vannas istabā aiz tualetes poda ūdens tvertnes ir atrastas tūkstošiem vecu mārka monētu.

Citu dīvainu priekšmetu vidū bija piepūšamā laiva, kaviārs, rožukronis un pat klauna kostīms ar sarkanu degunu, parūku un lielizmēra apaviem.

Paziņojot par aptaujas rezultātiem, “easyJet Holidays” izpilddirektors Mets Kalahans sacīja: “Brīvdienas ir laiks atpūtai, un mums ir prieks apzināties, ka mūsu klienti mūsu kūrortos jūtas ērti. Mūsu pētījumi ar mūsu viesnīcu partneriem ir bijuši interesanti, un dažas no pazaudētajām un atrastajām lietām ir neparastas, taču mēs priecājamies redzēt, ka mūsu klienti ir izklaidējušies.”

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.