Princis Viljams un Keita Midltone klātienē atsākuši pildīt karaliskās ģimenes pienākumus

FOTO. Keitas efekts pārņēmis Lielbritāniju: puķainās sejas maskas izpārdotas dažu stundu laikā 1

Pēc tam, kad Keita Midltone sejas aizsargmaskā ar krāsainu apdruku apmeklēja divus pasākumus, pieprasījums pēc “puķainām” sejas maskām Lielbritānijā ir pieaudzis par 185%. Par to ziņo modes interneta vietnes meklētājs “Lyst”.

Reklāma
Reklāma
Kāpēc ar gadiem pieaug svars? Kaloriju skaitīšana nepalīdzēs, lūk, kas tev jādara
“To bezjēdzīgo brīvdienu 1. maijā sen bija laiks izbeigt.” Sociālo tīklu lietotāju viedokļi par 1.maiju kā oficiālu brīvdienu
RAKSTA REDAKTORS
“Kad sāku rādīt slaidus par Ukrainu, redzēju, ka vairāki skolēni novērsa skatienu…” Pieredzes stāsts par krievvalodīgajiem jauniešiem 7
Lasīt citas ziņas

Jau zināms, ka tās lietas, ko dažādos saviesīgos pasākumos izvēlas Keita, dažu stundu laikā kļūst par ļoti pieprasītu preci Lielbritānijā. Briti tam pat ir devuši nosaukumu “Keitas efekts”. Un, kā izrādās, šis efekts attiecas ne tikai uz apģērbu, aksesuāriem un apaviem, bet arī uz sejas maskām.

Zīmola “Amaia London” puķainā sejas maska, ar ko Keita apmeklēja divus labdarības pasākumus, nākošajā dienā bija izpārdota pilnībā visā Londonas teritorijā un interneta veikalos.

CITI ŠOBRĪD LASA

Sagatavots pēc ārzemju preses materiāliem.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.