
2. BMW 328i (2012–2015) 15
Šis 3. sērijas sedans ir viens no populārākajiem BMW modeļiem, taču tam ir nopietnas problēmas. NHTSA reģistrējusi vairāk nekā 700 sūdzības, tostarp par sadales ķēdes kļūmēm, kas var izraisīt dzinēja bojājumus, kā arī par eļļas spiediena zudumu, kas rada risku dzinēja pārkaršanai. Šis modelis piedzīvojis arī vairākus atsaukumus, tostarp saistībā ar drošības spilvenu defektiem.
BMW 328i (F30 paaudze) tika slavēts par līdzsvaru starp veiktspēju un ekonomiju, pateicoties tā 2.0 litru četrcilindru turbopūtes dzinējam (N20), kas nodrošina 240 ZS un patēriņu ap 7–8 litriem uz 100 km. Tomēr N20 dzinējs ir bēdīgi slavens ar sadales ķēdes izstiepšanos, kas var notikt jau pie 80 000 km nobraukuma, izraisot dzinēja bojājumus, kuru remonts maksā ap 2000 eiro.
Īpašnieki ziņojuši arī par eļļas spiediena zudumu, kas bieži saistīts ar eļļas sūkņa kļūmēm, kā rezultātā dzinējs pārkarst un var tikt pilnībā sabojāts. Elektriskās problēmas ietver iDrive sistēmas kļūmes un aizmugures lukturu vadības bloku bojājumus, kas var radīt papildu izdevumus ap 500 eiro, apkopots portālā autospruce.com.
Turklāt šis modelis cieta no Takata drošības spilvenu skandāla, kas noveda pie masveida atsaukšanas visā pasaulē. X platformā lietotāji dalās pieredzē, ka 328i uzturēšana ir dārga, un daudzi iesaka izvēlēties vēlākos modeļus ar B48 dzinēju, kas ir uzticamāks.
Populārs gan ASV, gan Eiropā, bet ASV tirgū dominē benzīna versijas (328i), kas cieš no sadales ķēdes problēmām. Eiropā pieejami arī dīzeļa varianti (piemēram, 320d), kuriem problēmas ir retākas, bet tie nav pilnībā pasargāti no elektriskajām kļūmēm