
3. BMW 335i (2007–2010) 15
Arī 335i no 3. sērijas nav uzticamākais modelis. Tas piedzīvojis 11 atsaukumus, un NHTSA dati liecina par sūdzībām par degvielas sūkņa darbības traucējumiem un turbokompresoru problēmām, kas samazina automašīnas veiktspēju.
BMW 335i (E90/E92 paaudze) tika aprīkots ar 3.0 litru sešcilindru twin-turbo dzinēju (N54), kas nodrošina 300 ZS un ir viens no BMW ikoniskākajiem dzinējiem, pateicoties tā jaudai un atsaucībai. Tomēr N54 dzinējs ir bēdīgi slavens ar vairākām problēmām: degvielas iesmidzinātāju kļūmes, kas izraisa nevienmērīgu dzinēja darbību un jaudas zudumu (remonts ap 800 eiro), turbokompresoru nodilums (remonts ap 3000 eiro), kā arī augsts eļļas patēriņš – daži īpašnieki ziņo, ka jāpievieno litrs eļļas ik pēc 1000 km.
Turklāt modelim ir problēmas ar dzesēšanas sistēmu, tostarp ūdens sūkņa kļūmes, kas var izraisīt pārkaršanu un dzinēja bojājumus, apkopots slashgear.com. Lietotāji X platformā savukārt dalās pieredzē, ka 335i ir “entuziasta auto”, bet ikdienas braukšanai tas ir pārāk dārgs uzturēšanā – vidējās izmaksas gadā var sasniegt 1200 eiro, galvenokārt dzinēja un elektrisko sistēmu dēļ. Daži īpašnieki norāda, ka problēmas bieži rodas no nepareizas apkopes, piemēram, eļļas maiņas neievērošanas ik pēc 10 000 km, kas vēl vairāk saasina N54 dzinēja defektus.
Vairāk pieejams ASV, kur benzīna versijas (335i) ir populārākas un cieš no turbokompresoru problēmām. Eiropā šie modeļi ir retāk sastopami, bet dīzeļa versijas (piemēram, 335d) ir uzticamākas, lai gan tām ir problēmas ar DPF filtriem.