Ilustratīvs attēls
Ilustratīvs attēls
Foto: Misalukic/Fotolia

Kādu kompensāciju par rīdziniekiem nenodrošināto siltuma iesaka RD komiteja 0

“Rīgas namu pārvaldniekam” (RNP) tiks izteikts aicinājums rast iespēju kompensēt rīdziniekiem, kuriem, sākoties apkures sezonai, netika nodrošināta siltuma padeve dzīvokļos, pēc trešdien vakarā notikušās Rīgas domes Mājokļu un vides komitejas ārkārtas sēdes aģentūrai LETA sacīja komitejas vadītājs Vjačeslavs Stepaņenko (GKR).

Reklāma
Reklāma
7 pārtikas produkti un dzērieni, kas veicina grumbu veidošanos un paātrina novecošanos 25
Seni un spēcīgi ticējumi: šīs lietas nekad nedrīkst ne aizņemties, ne aizdot
4 ikdienišķas un efektīvas lietas: tās palīdz tikt vaļā no liekā svara, ja tev nepatīk sportot 7
Lasīt citas ziņas
Viņš sacīja, ka deputāti lēmumu pieņēma vienbalsīgi.

Tostarp Stepaņenko uzsvēra, ka lēmums pieņemts, balstoties uz sniegto informāciju par to, ka RNP ir iesaldējis 500 000 eiro no naudas, kas būtu samaksājama pilnsabiedrībai “Siltumserviss Rīga”.

CITI ŠOBRĪD LASA

Kā ziņots, pēc Rīgas domes opozīcijas deputātu rosinājuma, trešdien, 24.oktobrī, plkst.19 sasaukta Rīgas domes Mājokļu un vides komitejas ārkārtas sēde.

Kā iesniegumā norāda opozicionāri, viņi saņēmuši vairumu rīdzinieku sūdzības par pilnsabiedrības “Siltumserviss Rīga” nespēju savlaicīgi nodrošināt apkures pieslēgšanu Rīgas daudzdzīvokļu mājās, kā arī “katastrofālo komunikāciju” ar iedzīvotājiem.

LETA jau vēstīja, ka trešdien Rīgas mērs Nils Ušakovs (S) jau bija sasaucis ārkārtas preses konferenci, kurā ziņoja par radušos situāciju un turpmāko domes rīcību. Ušakovs pavēstīja, ka pavasarī, pēc apkures sezonas beigām, tiks lemts par līguma izbeigšanu starp RNP un “Siltumserviss Rīga”.

Tāpat pavasarī lems par soda sankciju piemērošanu pilnsabiedrībai līdz pat 500 000 eiro apmērā.

Tikmēr RNP valdes priekšsēdētājs Aivars Gontarevs informēja, ka tehniskas problēmas ir vēl aptuveni 200 mājām un tajās apkures vēl neesot.

Kā ziņots, apkures sezonas sākumā uzņēmums “Siltumserviss Rīga”, kuram jānodrošina galvaspilsētas siltumtīklu apsaimniekošana, nav spējis pietiekami kvalitatīvi sadarboties ar rīdziniekiem, tāpēc RNP saņēmis līdz pat 10 000 zvanu dienā ar dažādiem jautājumiem un sūdzībām.

“Siltumserviss Rīga” kā iemeslu min slikto siltummezglu tehnisko stāvokli, kas viņiem nodots no iepriekšējā apsaimniekotāja – “Rīgas siltums.”

“Martā mums atnesa milzīgu kasti ar atslēgām, nobēra un teica – paši tiekat galā. Tikai tad, kad mēs saņēmām atslēgas, mēs sākām apsekot siltummezglus un saprast, kāda ir situācija. Divas trešdaļas no visām mājām bija ar nefunkcionējošiem un neiztīrītiem siltummezgliem,” aģentūrai LETA iepriekš sacīja uzņēmuma pārstāvis Andris Skrūskops, piebilstot, ka normālā gadījumā problēmas varēja būt 500-600 siltummezglos, bet ne 2000 no 2800.

“Rīgas siltums” gan šādus apgalvojumus kategoriski noliedz.

Reklāma
Reklāma

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.