“Tet” logo.
“Tet” logo.
Foto: Paula Čurkste/LETA

Klients 20 minūtes “uz strīpas”! “Tet” klientu serviss nokaitina zvanītājus; uzņēmums vaino negaisus un remontdarbus 0

Kāds vīrietis sociālajos tīklos dalījies ar nepatīkamu novērojumu – “tet” klientu servisu.

Reklāma
Reklāma
It kā 31 gadu vecs, taču dzimis šogad jūlijā… Pasauli pārsteidz līdz šim vecākais jaundzimušais
“Pilnīgs anarhisms iestājies!” Iedzīvotāji novērojuši, ka Vecāķos atpūtniekiem ir pamatota nesodāmības sajūta
TV24
Majors: “Mani kaut kas aizdomīgs dīda! Vai tik ukraiņi šobrīd kaut ko neslēpj?”
Lasīt citas ziņas

“”Tet” klientu serviss “augstākajā” līmenī, gaidu 20 minūtes, visi operatori aizņemti. Pašam jārisina problēmas,” Edgars norāda.

CITI ŠOBRĪD LASA

LA.LV sazinājās ar “Tet”, lai noskaidrotu, vai radušās kādas komunikācijas problēmas.

“Dažādās diennakts stundās “Tet” klientu servisā strādā atšķirīgs atbalsta speciālistu skaits, kas atbild vidēji minūtes laikā.

Gadījumi, kad klientiem var būt sarežģīti mūs sazvanīt, ir saistīts ar negaidīti daudz ienākošo zvanu skaitu.

Šādu situāciju iemesli lielākoties ir ar uzņēmumu nesaistītas tehniskas problēmas. Īpaši aktuāli tas ir vasaras sezonā, kad aktīva ir būvniecība un ceļu remontdarbi, jo to laikā mēdz tikt bojāta “Tet” infrastruktūra, kas uz laiku var ietekmēt pakalpojumu kvalitāti.

Tāpat siltajā sezonā bieži ir novērojami negaisi, kas var radīt traucējumus “Tet” tīkla infrastruktūrā. Tāpēc gadījumos, kad tiek plānoti nelabvēlīgi laika apstākļi, klientiem, kuru pakalpojumus tas var ietekmēt, sūtam ziņas par negaisa iespējamību un iekārtu izslēgšanas nepieciešamību.

Ja rodas vajadzība sazināties ar “Tet”, bez telefona zvana var rakstīt arī e-pastu pašapkalpošanās portālā mans.tet.lv un pieteikt problēmu. Uz biežāk uzdotajiem klientu jautājumiem atbildi var meklēt “Tet” tīmekļa vietnes sadaļā tet.lv/palidziba.

Lai veicinātu vēl ātrāku un ērtāku klientu saziņu ar uzņēmumu, nepārtraukti strādājam pie dažādu risinājumu izpētes, un veiksmīgākos ieviešam praksē.”

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.