“Latvijā nav daudz cilvēku, kam stundā maksā 450 eiro” – LTV iepirkuma rezultāti pārsteidz ar plašo piedāvāto cenu diapazonu 65
Linda Tunte

Foto: Toms Koklītis/LETA

4.septembrī noslēdzās pieteikumu iesniegšanas termiņš LTV rīkotajā iepirkumā “Krīzes komunikācijas konsultāciju pakalpojumu sniegšana”.

Reklāma
Reklāma
Veselam
Produkti, kas nāk par labu aizkuņģa dziedzera veselībai un pat samazina aizkuņģa dziedzera vēža risku 9
Veselam
Atklāts, kas notiek ar cilvēku nedēļu pirms nāves
Kokteilis
5 datumi, kuros dzimst īsti brīnumbērni un laimes lutekļi 6
Lasīt citas ziņas

Paredzamā līgumcena bija norādīta 27 000 eiro, iepirkuma forma bija izvēlēta – mazais iepirkums.

Tāpat pie iepirkuma specifikācijas tika norādīts, ka priekšroka tiks dota iepirkumam par zemāko cenu: “Pretendenta piedāvātā vidējā vērtējamā speciālistu (stratēģiskā konsultanta un projektu direktora) cilvēkstundas likme (EUR bez PVN) (A) Piedāvājums ar zemāko likmi saņem maksimāli iegūstamo punktu skaitu. Pārējie piedāvājumi tiek vērtēti, punktu skaitu aprēķinot pēc šādas formulas: viszemākā piedāvātā likme ÷ vērtējamā piedāvātā likme x maksimālais punktu skaits.”

CITI ŠOBRĪD LASA

Tik tālu viss ir kārtībā, taču pārsteigums sākās, kad tika publiskoti iepirkuma rezultāti. Tiesa gan, LA.LV rīcībā nav oficiālas informācijas par tiem, taču platformā “X” ir publicēts foto, no kura var saprast rezutātus.

Minētā informācija liecina, ka piedāvājumus izteikušas trīs sabiedrisko attiecību kompānijas – “PR Kvadrāts”, “Repute” un “Miltton New Nordic”.

Visdārgākais piedāvājums ir kompānijai “PR Kvadrāts”, kura par šādiem pakalpojumiem prasa 450 eiro stundā, kas ir vairāk nekā trīs reizes vairāk nekā lētākajā piedāvājumā, ko izteikusi kompānija “Miltton New Nordic”.

Komentētāji izsaka dažādus iemeslus, kāpēc varētu būt tik pamatīga cenu atšķirība.

Lai nedaudz vairāk saprastu par cenu veidošanos šajā iepirkumā, LA.LV sazinājās ar Martu Mackeviču, “Miltton New Nordics” pārstāvi. Vaicājām Martai, kā veidojusies viņas pārstāvētā uzņēmuma piedāvātā cena.

“Uzņēmums “Miltton New Nordics” ir daļa no starptautiskās “Miltton” grupas un uzņēmums regulāri piedalās valsts iepirkumos, kā arī privātā sektora uzņēmumu izsludinātajos konkursos gan Latvijā, gan Igaunijā. Tā kā uzņēmumam ir plaša pieredze krīzes komunikācijā, ar lielu interesi pieteicāmies arī Latvijas Televīzijas rīkotajā publiskajā iepirkumā par krīzes komunikācijas pakalpojumiem. Nevaram komentēt citu pretendentu sniegtās cenas, bet tā ir normāla un ierasta situācija, ka dažādām aģentūrām cenas atšķiras – Latvijas un Baltijas tirgū kopumā ir daudz komunikācijas aģentūru (gan vietā līmeņa, gan starptautiskas), aģentūrām ir atšķirīgas pieredzes, tajās strādā dažāda līmeņa eksperti, turklāt, var atšķirties arī izpratne par līguma priekšmetu, šajā gadījumā par to, ko nozīmē “krīzes komunikācija” – vai tā ir situācija, kad viss jau “deg zilās liesmās” vai arī, piemēram, kad tiek īstenota preventīva komunikācija, mediju treniņi un izstrādātas krīzes komunikācijas vadlīnijas, lai jau sākotnēji samazināti zīmola krīzes riskus,” saka “Miltton New Nordics” pārstāve Marta Mackeviča.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.