“Latvijas Pasta” nodaļa.
“Latvijas Pasta” nodaļa.
Foto: Evija Trifanova/LETA

“Latvijas Pasta” īsziņas pakalpojumam pieteikušies 120 000 klientu. Kādi vēl jaunumi klientu apkalpošanā? 0

Kopš jūlija, kad VAS “Latvijas pasts” sāka piedāvāt elektronisko aicinājumu pakalpojumu mobilo īsziņu veidā par reģistrētu – ierakstītu un/vai apdrošinātu – sūtījumu saņemšanu, šim pakalpojumam pieteikušies 120 000 klientu un izsūtīts vairāk nekā 400 000 īsziņu, aģentūru LETA informēja uzņēmumā.

Reklāma
Reklāma
7 produkti, kurus nedrīkst otrreiz sildīt: tie var nodarīt būtisku kaitējumu veselībai
TV24
Ar ko Lukašenko uzjautrinājis Slaidiņu: “Tur veči stūma ezi ārā ar visām adatām!” 12
TV24
“Mēs ceram uz taisnību!” Sabiedrība sašutusi par soda apmēru ārstam, kura dēļ mira jauna sieviete 50
Lasīt citas ziņas

Kompānijā atzīmēja, ka no 2017.gada novembra beigām, paātrinot vienkāršo pārrobežu sīkpaku piegādi, “Latvijas pasts” aicinājumus par vienkāršu nereģistrētu sīkpaku saņemšanu pasta nodaļās sūta uz klienta norādīto mobilā telefona numuru.

Par vienkāršo nereģistrēto sīkpaku saņemšanu “Latvijas pasts” šogad izsūtījis trīs miljonus mobilo īsziņu.

CITI ŠOBRĪD LASA

Savukārt šogad jūlijā “Latvijas pasts” sāka piedāvāt elektronisko aicinājumu pakalpojumu mobilo īsziņu veidā arī par reģistrētu – ierakstītu un/vai apdrošinātu – sūtījumu saņemšanu.

Tā kā atbilstoši normatīvajam regulējumam attiecībā uz reģistrētajiem sūtījumiem adresātam ir jāsniedz piekrišana elektroniskai saziņai, šī pakalpojuma saņemšanai klientam ir jāpiesakās, norādot precīzu un funkcionējošu sava mobilā tālruņa numuru.

Līdz šim minētajam pakalpojumam īsziņas veidā pieteikušies 120 000 klientu un “Latvijas pasts” izsūtījis vairāk nekā 400 000 īsziņu.

Kompānijā arī informēja, ka šogad vairāk nekā 1300 “Latvijas pasta” pastnieku aprīkoti ar mobilajām viedierīcēm, kas ļauj digitāli reģistrēt gan sūtījuma saņemšanas faktu un klienta parakstu, gan arī fiksēt piegādes kavējuma iemeslu situācijās, kad ierakstīta sūtījuma saņēmējs nav atrodams norādītajā adresē.

Tādējādi iespējams efektīvi izsekot līdzi katra pastnieka reģistrēto sūtījumu piegādes kvalitātei un izsniegšanas īpatsvaram. Līdz 2018.gada decembrim beigām pastnieku mobilajās ierīcēs reģistrēti 3,4 miljoni klientu parakstu par sūtījumu saņemšanu

“Latvijas pastā” skaidroja, ka līdz ar ierakstītu sūtījumu reģistrāciju pastnieku mobilajās ierīcēs īstenots vēl viens posms “Latvijas pasta” modernizācijas un digitalizācijas virzienā – šīs viedierīces vairākās pasta nodaļās patlaban tiek izmantotas arī aktīvākajā klientu apkalpošanas laikā reģistrēto sūtījumu izsniegšanai, samazinot gaidīšanas laiku klientiem.

Reklāma
Reklāma

Aģentūra LETA jau vēstīja, ka “Latvijas pasta” apgrozījums pērn bija 75,59 miljoni eiro, kas bija par 21% vairāk nekā gadu iepriekš, bet kompānijas peļņa bija 1,69 miljoni eiro.

“Latvijas pasts” nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu.

Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. “Latvijas pasts” ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.