Foto: Paula Čurkste, LETA

Līdz vēlēšanām visas partijas kopā drīkst iztērēt kampaņošanai un vēlētāju pārliecināšanai 13,453 miljonus eiro 24

Līdz 14.Saeimas vēlēšanām katrs no 19 kandidējošiem politiskajiem spēkiem limitēto priekšvēlēšanu aģitācijas izdevumiem drīkst izlietot ne vairāk kā 708 053 eiro, aģentūru LETA informēja Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojā (KNAB).

Reklāma
Reklāma
Putinam draud briesmas, par kurām pagaidām zina tikai nedaudzi 15
Kokteilis
“Man ir lauzta kāja un deguns, pārsista piere, pamatīgs smadzeņu satricinājums…” Horens Stalbe Dobelē nežēlīgi piekauts 191
Kokteilis
Mākslīgais intelekts nosauc 5 vārdu īpašniekus, kuri kā magnēti pievelk pretējā dzimuma pārstāvjus
Lasīt citas ziņas

KNAB aprēķinājis maksimālo limitēto priekšvēlēšanu aģitācijas izdevumu apmēru, ko katra politiskā partija un to apvienība drīkst tērēt pirms 1.oktobrī plānotajām 14.Saeimas vēlēšanām. Ierobežotie izdevumi attiecas uz visu veidu politiskās reklāmas izvietošanu, labdarību, sponsorēšanu, pabalstiem un dāvinājumiem.

KNAB informēja, ka priekšvēlēšanu aģitācijas izdevumos iekļaujami gan partijas kopējie, gan deputātu kandidātu individuālie izdevumi. Saskaņā ar KNAB aprēķiniem, ja partija vai partiju apvienība plānojusi kandidēt visā Latvijas teritorijā, tad maksimālais priekšvēlēšanu aģitācijas apmērs, ko tā drīkst izlietot limitētajiem aģitācijas izdevumiem, ir 708 053,30 eiro.

CITI ŠOBRĪD LASA

Personas, kas nav saistītas ar politiskajām partijām un to apvienībām, priekšvēlēšanu aģitācijai par vai pret partijām un deputātu kandidātiem drīkst izmantot līdzekļus, kas nepārsniedz 7500 eiro. Šīm personām aģitācijas ierobežojumi attiecas uz reklāmas izvietošanu, labdarību, sponsorēšanu, pabalstiem, dāvinājumiem, kā arī pasta pakalpojumiem.

KNAB aprēķinus par partiju maksimālo priekšvēlēšanu izdevumu apmēru pirms 14.Saeimas vēlēšanām veica, balstoties uz likumā minēto metodoloģiju un Centrālās vēlēšanu komisijas informāciju par deputātu kandidātu sarakstiem.

Vienlaikus KNAB atgādināja, ka priekšvēlēšanu aģitācijas periodā, kas ilgs līdz vēlēšanu dienai, aģitācijas veicējiem, plašsaziņas līdzekļiem un citām iesaistītajām pusēm jāievēro priekšvēlēšanu aģitācijas veikšanas noteiktā kārtība un ierobežojumi, tostarp attiecībā uz aģitācijas materiālu izvietošanu preses izdevumos, publiskajās vietās, internetā, kā arī elektroniskajos plašsaziņas līdzekļos.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.