“Madara Cosmetics”. No idejas par jaunu produktu līdz nopērkamam rezultātam reizēm paiet pat pieci gadi 8

Kā uzņēmums nonāk pie idejām par jaunu produkciju, kas notiek laboratorijās – uz šiem jautājumiem TV24 raidījumam “Latvijas labums” stāsta Lotte Tisenkopfa-Iltnere, uzņēmuma MADARA Cosmetics līdzīpašniece dibinātāja.

Reklāma
Reklāma
Šī prece pazudīs no “Rimi” plauktiem! Tirdzniecības tīkls ievieš jaunu biznesa stratēģiju – kas vēl tiks izņemts no sortimenta?
Pekina plāno pārņemt Putina impēriju? Eksperts atklāj, kāpēc diktators šoreiz ir patiesi nobijies
Mājas
7 priekšmeti, ko saskaņā ar fen šui nevajadzētu turēt guļamistabā – tie var ietekmēt emocionālo labsajūtu
Lasīt citas ziņas

“Produktu izstrādes posms ir intensīvs, ar vairākiem soļiem. Pirmais solis ir vajadzību izpratne, kādas konkrētas vajadzības apmierināšana. Konkrēti “MADARA Cosmetics” tas ir, piemēram, kāda konkrēta ādas tipa specifiska problēmas atrisināšana. Šis nepieciešams, lai saprastu, ko nedarīt, jo pasaule jau ir pilna ar dažādiem produktiem, kas ne-perfekti pilda savu funkciju un piesārņo Zemeslodi,” savu filozofiju atklāj Lotte.

Otrais svarīgais solis, kā stāsta Tisenkopfa-Iltnere, kad ir apzināta konkrēta vajadzība, viņi meklējot, kā šo specifisko vajadzību dabiskā veidā, dabiskām izejvielām apmierināt, jo daba ir pilna lieliskām vielām, par kurām trūkst datu un izpētes.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Tā ir mūsu niša, šo daudzu gadu laikā uzkrātā kompetence,” saka Tisenkopfa-Iltnere. Kā piemēru viņa sauc saules aizsarglīdzekli. Esošie tirgū lielākoties ir sintētiski, tie bioloģiski nenoārdās, kaitējot jūrām un okeāniem, un ekosistēmai.

Bet, piemēram, “MADARA Cosmetics” tas izdevās piecu gadu laikā, veicot daudz dažādu testu, arī klīniskos testus uz lietotāja ādas – tikai no dabiskajām vielām tika atrasta viela, kā atstarot sauli no ādas.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.