
Neskaties šīs filmas! Portāls “The Hollywood Reporter” nosaucis 2019. gada kino katastrofas 0
Neveiksmīgs Rembo atgriešanās mēģinājums, izgāzies Travolta, kaķa-strofāls rimeiks, nejēdzīga animācija – “The Hollywood Reporter” nosaucis desmit neveiksmīgākās 2019. gada filmas.
“Arktikas suņi”
Animācijas filmā par polārlapsu, kura vēlas kļūt par kurjeru, savākti izcili aktieri lomu ierunāšanai – Heidija Kluma, Džeremijs Renners, pat Maikls Madsens, kurš pieaugušajiem skatītājiem gan drīzāk saistīsies ar džeku, kurš nogrieza ausi filmā “Rezervāta suņi” . Visādā ziņā filmas balsis ir labākais, ko par to pateikt. Tēlus iedvesmojušas “Playmobile” rotaļlietas, bet sižets ir tikpat bezjēdzīgs kā pērnā gada sniega sauja.
“Domino”
Braiens de Palma savas garās kinorežisora karjeras laikā ir darījis daudzas nelāgas lietas – veiconājis skatītāju vojēristiskās noslieces, aizņēmies (zadzis!) veselas ainas no citām filmām (ar lieliskiem rezultātiem), taču garlaicīgs trilleris viņam izdevies pirmoreiz. Cerams, tā paliks arī pēdējā.
“Fanātiķis”
Vēsais džeks Džons Travolta filmā par vīrieti, kuru tik ļoti aizvaino viņa mīļākās kinozvaigznes izturēšanās, ka nav citas izejas – viņš jāsaņem gūstā, izskatās kā sauszemē izmesta zivs. Nepārliecinošs, pēdējos Freda Dērsta projekta fanus apkaunojošs pasākums.
“Kaķi”
Vēl viens zvaigžņots aktieru ansamblis – te ir gan lēdija Džūdija Denča, gan Īans Makkellens, Idriss Elba, pat Teilore Svifta – tomēr, kā raksta kinokritiķis Deivids Rūnijs, “paliek sajūta ka viņi visi pamesti, atklepojam spalvu bumbas”. Kaķcilvēku hibrīdi izdevušies neparasti nepievilcīgi, tādēļ, ja esat īsts Loida Vēbera mūzikla fans, vai, tieši pretēji, esat visu laiku gaidījis brīdi, lai izprastu tā pievilcību, no šīs filmas būtu vēlams izvairīties.
“Mainot krāsas” (“Trading Paint”)
Un vēlreiz Travolta, šoreiz pensijā aizgājuša leģendāra ASV Dienvidštatu sacīkšu braucēja lomā, kurš vēlētos nodot stafeti dēlam tajā pašā profesijā. Šķistu, ka sižetā slēpjas neizsmeļami dramatisma krājumi, tomēr scenāristiem no daudzsološā materiāla nav izdevies salipināt jel ko ticamu un dzīvīgu. Neveiksmīgs gads Travoltam…
“Rāmums” (Serenity”)
Metjū Makkonehijs un Anna Hetaveja nonāk uz neapdzīvotas tropu salas. Iecerēta kā noir krimināldrāma tropiskos toņos, tā demonstrē gan krāšņu vidi, gan liktenīgās sievietes potenciālu, tomēr nokrīt ar seju (pludmales) smiltīs, tā arī nespējot pierādīt, ka visa dzīve ir tikai spēle.
“Rembo: pēdējās asinis”
Tas, kas varēja kļūt par iemīļotā 80. gadu supervaroņa atgriešanos, kļuvis par geriatrisku ballīti. Žēl.
“Sīkās druskās” (“A Million Little Pieces”)
Mulsinošais un filmas vērtību nokaujošais faktors biogrāfiskajā drāmā, kas tapusi pēc amerikāņu rakstnieka Džeimsa Freja autobiogrāfijas par centieniem atbrīvoties no atkarībām ir tas, ka autori ignorē Freja vēlāko atzīšanos lielas daļas faktu fabricēšanā. Filmā no nihilistiska vraka Frejs kā fēnikss atdzimst ievērības un atdarināšanas cienīgā paraugā.
“Šēronas Teitas vajāšana” (“The Haunting of Sharon Tate”)
Kāpēc reāls cilvēks, 1969. gadā noslepkavotā aktrise Šērona Teita, bija publiski jāpazemo, radot par viņu otrās šķiras šausmu filmu, nekļūst skaidrs. Ja nu vienīgi režisors un scenārists Daniels Ferands, kurš piedzima nepilnu mēnesi pēc Šēronas Teitas slepkavības, juta iekšēju saistību ar notikušo – tas būtu vienīgais attaisnojums.
“X cilvēki. Tumšais fēnikss”
“X cilvēku” franšīze izplāta pa 12 gadiem, un nu ar grūtībām aizrāpojusi līdz savam noslēgumam. Plakana filma, kas ne mirkli nepaātrina skatītāja pulsu – tā kinolenti raksturo Tods Makārtijs.