“Līvu alus darītava”
“Līvu alus darītava”
Foto: Normunds Kārkls/LETA

Pirms Jāņiem “aizklapē” “Līvu alus darītavu” 0

Alus tirgus krituma un patērētāju paradumu maiņas dēļ SIA “Cido grupa” pieņēmusi lēmumu uz laiku apturēt ražošanu “Līvu alus darītavā” un Latvijā visus resursus novirzīt “craft” un ekskluzīvu augstākās kvalitātes alus šķirņu ražošanai, aģentūru LETA informēja uzņēmumā.

Reklāma
Reklāma
Numeroloģija un skaitļu maģija: kā jūsu tālruņa numurs ietekmē jūsu likteni un kad to mainīt? 1
TV24
“Jāklausās, ka esam šmaukušies.” Par netaisnību un piemaksām tiem pensionāriem, kuri strādājuši padomju laikā
Krievijā valda histērija: izbojāta Putina inaugurācija 178
Lasīt citas ziņas

“Cido grupa” norāda, ka pastāvīga akcīzes nodokļa pieauguma, reklāmas un pārdošanas ierobežojumu, kā arī valsts demogrāfiskās situācijas dēļ, pēdējo 10 gadu laikā Latvijas alus tirgus ir sarucis par aptuveni 25%.

Tāpēc uzņēmums nonācis pie lēmuma patlaban Latvijā ražot un īpaši attīstīt tā portfelī ietilpstošās “craft” un ekskluzīvās augstākās kvalitātes alus šķirnes, savukārt pārējās turpināt ražot uzņēmuma grupas citās ražotnēs Lietuvā, Somijā un Dānijā.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Lēmums uz laiku apturēt ražošanu “Līvu alus darītavā” neietekmēs mūsu augstākās kvalitātes alus zīmolu piegādi tirgū.

Esam pārliecināti, ka mūsu pieredzējusī aldaru komanda nodrošinās augstākos ražošanas kvalitātes standartus un precīzu tradicionālo alus darīšanas recepšu ievērošanu. Vadošajām alusdarītavām šī ir ierasta prakse – stingrā uzraudzībā un pēc tradicionālām receptēm ražot produkciju savās alusdarītavās visā pasaulē,” norādīja “Cido grupas” valdes priekšsēdētājs Marijus Valds Kirstuks.

Savukārt “Cido grupas” pērn iegādātais “Bauskas alus” turpina darbu kā neatkarīga alus darītava, ražojot, virzot un pārdodot produktus tirgū. Tajā pašā laikā tā jau aktīvi izmanto “Cido grupas” tirdzniecības un izplatīšanas tīklu, kas ievērojami sekmēs produkta pieejamību patērētājiem un veicinās “Bauskas alus” attīstību.

Uzņēmumā norādīja, ka pēdējo 10 gadu laikā “Cido grupa” ir investējusi vairāk nekā sešus miljonus eiro ražotnēs Latvijā.

2016.gadā pārtikas produktu ražotājs “PepsiCo” izraudzījās “Cido grupu” par oficiālo partneri Baltijas valstīs. Patlaban tieši Latvijā tiek ražots viss “PepsiCo” produktu “Pepsi”, “7up”, “Mirinda” un “Mountain Dew” klāsts Baltijas reģionam.

“Cido grupa” 2018.gadā strādāja ar 66,434 miljonu eiro apgrozījumu un guva 5,017 miljonu eiro peļņu. Uzņēmuma finanšu dati par 2019.gadu vēl nav publiskoti.

“Cido grupa” ir reģistrēta 1994.gadā. Uzņēmuma pamatkapitāls ir 1 117 054 eiro. “Cido grupas” 99,99% kapitāldaļu īpašniece ir Dānijas “Royal Unibrew”. Uzņēmuma produktu portfelī ietilpst sulas, nektāri un sulu dzērieni, kā arī minerālūdens, dzeramais ūdens un alus.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.