
Portāls “LA.LV” ik nedēļu rādīs populāro biznesa podkāstu “BlackBox Šovs” 0
Portāls “LA.LV”, sākot 8. jūliju, katru nedēļu apmeklētājiem piedāvās vienu sociālajos medijos jau popularitāti guvušā biznesa podkāsta “BlackBox Šovs” epizodi, iedvesmojot tūkstošiem skatītāju ar patiesiem un aizraujošiem stāstiem no Latvijas un starptautiskās uzņēmējdarbības vides.
“Mūsu galvenais mērķis ir veidot saturu, kas ir pieejams ikvienam Latvijas iedzīvotājam un sniedz vērtīgu ieskatu uzņēmējdarbībā, industriju attīstībā un iespējās gan Latvijā, gan ārpus tās. Daloties ar uzņēmēju pieredzes stāstiem, mēs vēlamies iedvesmot gan topošos, gan jau pieredzējušus uzņēmējus,” atklāj podkāsta izveidotājs un vadītājs Matīss Ansviesulis.
Otrs podkāsta “BlackBox Šovs” vadītājs ir uzņēmējs, mārketinga eksperts un “Sharpify.io” īpašnieks Niks Jansons, kurš ar saviem viesiem veido interesantas, dziļas sarunas par biznesa būtību un izaicinājumiem.
Katra epizode ir aizraujoša diskusija par tēmām, kas vienmēr ir aktuālas – nauda, biznesa stratēģijas un personīgā izaugsme. Tās sniedz vērtīgu ieskatu nozaru tendencēs un aktualitātēs, piedāvājot reālus piemērus un praktiskas atziņas.
Podkāsta tematika ir daudzveidīga un aptver būtiskākos aspektus uzņēmējdarbībā. “Runājam par naudu un finansēm, biznesa izaugsmi un attīstību, uzņēmējdarbības uzsākšanas soļiem, biežākajām kļūdām un no tām gūtajām mācībām. Tāpat pievēršamies personīgās izaugsmes tematiem un izceļam dažādus veiksmes stāstus un uzņēmējdarbības izaicinājumus,” uzsver N. Jansons.
Epizodēs piedalās Latvijas izcilākie uzņēmēji un līderi. Starp viņiem ir Andris Ramoliņš no “Stiga RM”, kura uzņēmums guvis 30 miljonu peļņu, Viesturs Tamužs – uzņēmējs un bitkoineris, kā arī Matīss Ansviesulis, kura vadītie uzņēmumi kopā apgroza vairāk nekā 200 miljonus eiro. Tāpat podkāstā ir piedalījušies Jurijs Adamovičs, Andris Bite, Antons Sapriko, Normunds Bergs, Elmārs Tannis, Māris Simanovičs un Jānis Ošlejs, kuru uzņēmumi ir nozīmīgi tirgus dalībnieki ar miljoniem eiro lieliem apgrozījumiem. Viesu lokā ir bijis arī bijušais Latvijas Valsts prezidents Raimonds Vējonis.
“BlackBox Šovs” lepojas ar plašu un aktīvu auditoriju sociālajos tīklos un dinamisku satura apriti. Platformā “TikTok” to ik mēnesi noskatās vairāk nekā 233 tūkstoši cilvēku. “Instagram” tiek sasniegti vairāk nekā 140 tūkstoši lietotāju, bet “YouTube” ir vidēji 101 tūkstošu skatījumu mēnesī.