foto: AFP/LETA

Porziņģis ar “adidas” parakstīs lielāko reklāmas līgumu Eiropas basketbola vēsturē 0

Latviešu talants Kristaps Porziņģis gatavojas parakstīt reklāmas līgumu ar Vācijas sporta apģērbu, apavu un aprīkojuma ražotāju “adidas”, kas būtu lielākais šāda veida kontrakts Eiropas basketbola vēsturē, vēsta vairāki Ziemeļamerikas mediji.

Reklāma
Reklāma
Krievija identificē divas “smirdīgas” valstis, kas būtu tās nākamais mērķis
VIDEO. “Sēžu ceļmalā un netieku mājās!” Latviete ar asarām acīs stāsta par nedienām ar elektroauto
Kokteilis
Personības tests: jūsu dzimšanas mēneša zieds atklāj par jums vairāk, nekā spējat iedomāties 17
Lasīt citas ziņas

Nacionālās basketbola asociācijas (NBA) kluba Ņujorkas “Knicks” spēlētājam Porziņģim 1.oktobrī beidzās līgums ar citu sporta inventāra kompāniju “Nike”, taču nu viņš vienojies par ilgtermiņa līgumu ar “adidas”, informē “Yahoo Sports”.

Abas puses esot panākušas vienošanos uz vairākiem gadiem, turklāt tā paredz, ka Porziņģis viena gada laikā saņems no trim līdz sešiem miljoniem dolāru (2,7 – 5,3 miljoni eiro). Basketbolista nopelnītā summa atkarīga no viņa izpildītajiem bonusiem.

CITI ŠOBRĪD LASA

Iepriekš tik ienesīgs reklāmas līgums nav bijis nevienam Eiropas basketbolistam.

Pirms tam Porziņģim bija četru gadu līgums ar “Nike”, kas bija noslēgts, latvietim vēl spēlējot Spānijā. Tas basketbolistam ik gadu ienesa 25 000 dolāru (22 324 eiro). Tiesa, “Nike” līdz oktobra vidum ir tiesības pielīdzināties “adidas” piedāvājumam, taču tas, visticamākais, netiks darīts.

Interesi vienoties par reklāmas līgumu ar Porziņģi šogad bez “adidas” un “Nike” bija izrādījusi arī “Under Armour”, kā arī pāris Ķīnas kompānijas.

Līdz ar to sagaidāms, ka ar jauno sezonu Porziņģis valkās “adidas” apavus, turklāt kontrakts paredz, ka latvietis varētu kļūt par vienu no atpazīstamākajām šī zīmola sejām. Tāpat tiks izgatavota īpaša Latvijas basketbolista apavu sērija, ja vien viņam izdosies izpildīt vairākus līgumā atrunātus punktus, piemēram, tikt iebalsotam NBA Visu zvaigžņu spēles starta pieciniekā.

Jaunais Porziņģa līgums ir līdzīgs tādu NBA basketbolistu reklāmas līgumiem kā Bleikam Grifinam, Raselam Vestbrukam un Polam Džordžam.

“Viss, ko varu teikt par “Nike” un “adidas”, ir tas, ka tās ir augstākās klases kompānijas,” sarunā ar “Yahoo Sports” trešdien teica Porziņģis. “Man būtu paveicies, ja es varētu turpināt savu nākotni ar vienu no tām. Saņemtā uzmanība no kompānijām bija glaimojoša, taču ļauju saviem aģentiem ar to tikt galā.”

Porziņģis iepriekšējā sezonā iespaidīgi debitēja pasaules spēcīgākajā basketbola līgā. Tās laikā viņš 72 mačos vidēji guva 14,3 punktus, izcīnīja 7,3 atlēkušās bumbas un bloķēja 1,9 pretinieku metienus.

Reklāma
Reklāma
SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.