
Kāds šoferītis sociālajā tīklā X dalījies ar piedzīvojumiem, braucot no Polijas mājup.
Viņš raksta: “Braucu ar auto no Varšavas atpakaļ uz māju pusi. Pie poļu Lomžas pilsētas Google rāda, ka E67 (VIA BALTICA) autoceļš ir slēgts, un liek man braukt ar kaut kādu līkumu. Neklausīju, braucu taisni, iekšējā balss teica, ka tā ir viltus ziņa, un tā arī bija – ceļš brīvs! Tieši tāpat- iebraucot Lietuvā, Google rāda, ka autoceļš slēgts, esot jābrauc ar lielu līkumu. Neklausīju, braucu taisni!
Un atkal man bija taisnība. Nezinu, kas tas bija. Ir kādas idejas?”
Čiliņā braucu ar auto no Varšavas atpakaļ uz māju pusi …
Pie poļu Lomžas pilsētas GŪGLE rāda, ka E67 (VIA BALTICA) autoceļš ir ⛔️SLĒGTS, un liek man braukt ar kaut kādu līkumu.
Neklausīju, braucu taisni, iekšējā balss teica, ka tā ir viltus ziņa, un tā arī bija❗️Ceļš brīvs! 🤭… pic.twitter.com/KNtBpxt8rO— Nepareizais (@realNepareizais) July 21, 2025
Komentāros cilvēki dalās pieredzē, ka darījuši līdzīgi: “Ar Vaze aplikāciju tas pats. Spītīgi turpinājām ceļu, jo fiziski zīmes to neliedza un daudz ātrāk bijām Latvijā, kā tad, ja būtu braukuši tikai pēc gadžetiem.”
“Viņš šādi jau no Jāņiem rāda. Mēs tieši tāpat aizbraucām taisni. Bija viena josla tikai bloķēta,” kāds cits ceļotājs atceras.
“Tikko atbraucu uz Varšavu! Arī braucu taisni, arī neklausīju Google! Iesaku visiem, kas brauc šajā virzienā neveikt apbraukšanu, ko iesaka Google,” cits raksta.
LA.LV jautāja mūsu satiksmes speciālistam, autoskolas pasniedzējam, docentam Ērikam Griģim, kādi ir viņa minējumi par šādu šoferīšu maldināšanu?
“Mans novērojums, ka Eiropas valstīs ir līdzīgi, bet Austrumeiropas ar lielāko korupcijas risku – visvairāk! Uzstādot zīmes agrāk, varētu nozīmēt naudas plūsmas sākumu uz projektu. Vai ceļu remonta izpildes uzsākšanu atbilstoši paredzētajam projekta laika grafikam.
Remontnieku vadītāji var saņemt pirmās iemaksas projektu uzsākot, sākt iegādāties materiālus vai ko nopļenderēt darbus uzsākot! Zīmes pēc remonta noņem vēlāk, lai saņemtu pēdējās projektam paredzētās naudiņas, vai zīmes nenoņem, jo visa nauda jau apgūta.
Ir ceļu būvfirma, kas remontu vai ceļu uzbūvē no jauna un zīmju uzstādīšana tur neklibo, ja valsts no paredzētā budžeta laikus un plānotā apjomā atdod iztērētos līdzekļus firmai. Bet Latvijas valstī tādu firmu vairs nav, jo nav ticības valsts spējām atmaksāt darbos izlietoto. Mani minējumi saistīti ar projekta apgūšanas periodiem, izmaksu aprēķiniem un pasūtītāja spējām samaksāt laikus un plānotā apjomā!”
Vai tev ir kādi pieredzes stāsti, video vai foto no interesantām situācijām uz ceļa? Raksti man uz [email protected], mēs noskaidrosim, parādīsim un pastāstīsim! Vari sūtīt ar šeit