Valters Kaže un Māris Naglis
Valters Kaže un Māris Naglis
Publicitātes attēls

Skaties un klausies! Par gaidāmajām izmaiņām mazumtirdzniecības mārketingā. 0

Latvijas Reklāmas Asociācijas podkāsts un portāls LA.LV piedāvā vadošo mārketinga, tehnoloģiju, mediju un reklāmas speciālistu viedokļus, par labākajiem risinājumiem un padomiem krīzes pārvarēšanai.

Reklāma
Reklāma
VIDEO. Ovācijas un neviltota sajūsma! Dons iekļūst Eirovīzijas finālā 7
10 produkti, kuri traucē notievēt. Arī tādi, kurus uzskatām par veselīgiem
Krievijas drošības iestādēm “mati stāvus”. No kara atgriežas atbrīvotie cietumnieki – tos nevar savaldīt
Lasīt citas ziņas

Šajā “Mārketings pret COVID-19” epizodē Latvijas Mārketinga Profesionāļu asociācijas valdes loceklis, uzņēmējs un pasniedzējs – Valters Kaže palīdzēs mums lavierēt starp teoriju un praksi.

Pārsvarā runāsim par mazumtirdzniecību, ar to saistītajiem izaicinājumiem un gaidāmajām pārmaiņām.

CITI ŠOBRĪD LASA

Kāpēc ar 4P tagad būs stirpi par īsu, un ar kādiem papildus P mums nāksies apbruņoties? Kā panākt, lai patērētājs ilgāk uzturētos veikalā un kā radīt fizisko liecību, ja vairāk iepirksimies e-veikalos?

Uzklausīsim arī Valtera viedokli par to, kādi būtu pirmie soļi, lai jebkurš varētu pamēģināt spēkus eksporta tirgos.

Sarunu vada Māris Naglis.

Video versija

Audio versija

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.