Valters Kaže un Māris Naglis
Valters Kaže un Māris Naglis
Publicitātes attēls

Skaties un klausies! Par gaidāmajām izmaiņām mazumtirdzniecības mārketingā. 0

Latvijas Reklāmas Asociācijas podkāsts un portāls LA.LV piedāvā vadošo mārketinga, tehnoloģiju, mediju un reklāmas speciālistu viedokļus, par labākajiem risinājumiem un padomiem krīzes pārvarēšanai.

Reklāma
Reklāma
Mēs tāpat vien nepadosimies! Ukraina sāk gatavoties sliktākajam scenārijam
RAKSTA REDAKTORS
Vācu policijas auto Latgalē satrauc iedzīvotājus – kas īsti notiek? 2
Trampam atliek bezspēcībā vien noplātīt rokas: Putins atdzīvina 3 klasiskās Kremļa taktikas
Lasīt citas ziņas

Šajā “Mārketings pret COVID-19” epizodē Latvijas Mārketinga Profesionāļu asociācijas valdes loceklis, uzņēmējs un pasniedzējs – Valters Kaže palīdzēs mums lavierēt starp teoriju un praksi.

Pārsvarā runāsim par mazumtirdzniecību, ar to saistītajiem izaicinājumiem un gaidāmajām pārmaiņām.

CITI ŠOBRĪD LASA

Kāpēc ar 4P tagad būs stirpi par īsu, un ar kādiem papildus P mums nāksies apbruņoties? Kā panākt, lai patērētājs ilgāk uzturētos veikalā un kā radīt fizisko liecību, ja vairāk iepirksimies e-veikalos?

Uzklausīsim arī Valtera viedokli par to, kādi būtu pirmie soļi, lai jebkurš varētu pamēģināt spēkus eksporta tirgos.

Sarunu vada Māris Naglis.

Video versija

Audio versija

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.