"Škoda Vagonka" sākusi "Pasažieru vilciena" pasūtīto vilcienu virsbūves montāžu

“Škoda Vagonka” sākusi “Pasažieru vilciena” pasūtīto vilcienu virsbūves montāžu 10

Čehijas vilcienu ražotājs “Škoda Vagonka” sācis AS “Pasažieru vilciens” pasūtīto jauno elektrovilciena virsbūves montāžu – pašlaik tiek metināts pirmā vilciena korpuss, aģentūru LETA informēja “Pasažieru vilciena” pārstāvji.

Reklāma
Reklāma
Viedoklis
Krista Draveniece: Puikam norauj bikses, meitai neļauj pačurāt. Kādi briesmoņi strādā mūsu bērnudārzos? 115
Saules uzliesmojumu dēļ Zemi pārņēmusi spēcīga magnētiskā vētra. Cik dienu tā plosīsies?
Krievijā valda histērija: izbojāta Putina inaugurācija
Lasīt citas ziņas

Kompānijā norādīja, ka vienlaikus turpinās “Pasažieru vilciena” un “Škoda Vagonka” kopīgs darbs pie daudz un dažādu vilciena tehnisko un arī izskata nianšu precizēšanas.

Kā vēstīts, “Pasažieru vilciens” 2019.gada jūlijā parakstīja līgumu ar “Škoda Vagonka” par 32 jaunu elektrovilcienu iegādi.

CITI ŠOBRĪD LASA

Līguma summa ir 241,889 miljoni eiro, taču kopējās jauno elektrovilcienu projekta, kas ietver arī vilcienu remonta centra izbūvi, izmaksas plānotas 257,889 miljoni eiro. Līgums paredz, ka pirmie 23 vilcieni sāks kursēt 2022.gadā, bet visus vilcienus paredzēts piegādāt līdz 2023.gadam.

Vilcienu apkopes centra būvniecībai par atbilstošāko vietu izvēlēta Vagonu parka “C” teritorija Rēznas ielā 9, k-9, Rīgā. Centra nodošana ekspluatācijā, laikus veicot projektēšanu un būvniecības iepirkumus, tiek paredzēta ne ātrāk kā 2025.gada beigās.

Līdz brīdim, kamēr netiks nodots ekspluatācijā jaunais vilcienu apkopes centrs, jauno elektrovilcienu uzturēšanu veiks “Pasažieru vilciens” ar saviem spēkiem esošajās depo ēkās Rīgā, Kandavas ielā 42a un Kalna ielā 76, depo ēkas pielāgojot jauno elektrovilcienu apkopes tehnoloģiskiem procesiem.

"Škoda Vagonka" paraksta līgumu ar Latvijas "Pasažieru vilcienu"

“Pasažieru vilciens” ir izveidots 2001.gadā, nodalot iekšzemes pasažieru pārvadājumus no “Latvijas dzelzceļa” veiktajām funkcijām. Iepriekš “Pasažieru vilciens” 100% bija “Latvijas dzelzceļa” meitasuzņēmums, taču 2008.gada oktobrī tas tika pārveidots par valsts uzņēmumu.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.