Foto: LETA/Zane Bitere

Tuvāko dienu laikā sāks pārbrauktuves būvniecību zem Brasas pārvada 0

AS “Kauno tiltai” tuvāko dienu laikā sāks dzelzceļa pārbrauktuves būvniecību zem Brasas pārvada, aģentūru LETA informēja Rīgas domes Satiksmes departamenta pārstāve Ilze Dimante.

Reklāma
Reklāma
“Zaļais kurss jau tepat pie sliekšņa.” Vai varētu aizliegt malkas, brikešu un granulu apkuri? 400
TV24
Uzņēmējs nosauc visbirokrātiskākās valsts iestādes, kuras būtu likvidējamas: Šādi es, protams, varu sev audzēt ienaidniekus 72
Māte ar šausmām atklāj, ka jaundzimušais bērns, par kuru viņa rūpējās slimnīcā, nav viņas bērns 19
Lasīt citas ziņas

Šodien Rīgas domes priekšsēdētājs Oļegs Burovs (GKR) kopā ar priekšsēdētāja vietnieci Annu Vladovu (S), kā arī Īpašuma departamenta un Satiksmes departamenta atbildīgajiem speciālistiem tikās ar “Kauno tiltai” būvniekiem, lai pārrunātu aktuālos Brasas pārvada pārbūves remontdarbus un līdz šim paveikto.

Būvnieki sanāksmes laikā apliecinājuši, ka tuvāko dienu laikā uzsāks dzelzceļa pārbrauktuves būvdarbus zem Brasas pārvada, savienojot Kluso ielu ar Gaujas ielu, lai jau decembra vidū atklātu divvirzienu satiksmi.

CITI ŠOBRĪD LASA
Tuvāko nedēļu laikā tiks nojauktas vecās dzelzsbetona kāpnes, kā arī tiks novākti jau demontētie būvmateriāli un uzsākta tramvaja sliežu pārbūve.

Tas nepieciešams, lai atjaunotu zemās grīdas tramvaja kustību, nodrošinot sabiedriskā transporta pasažieriem ērtu nokļūšanu uz Mežaparku. Paralēli šiem darbiem uzsāks arī pārvada konservāciju.

Kā ziņots, Brasas tilts, kura remontdarbi patlaban ir apturēti, līdz ziemai, visticamāk, tiks iekonservēts, bet blakus tam – atvērta dzelzceļa pārbrauktuve, kuru varēs šķērsot abos virzienos.

Brasas pārvada būvdarbi apstājās maija sākumā, jo remontdarbu laikā tika atklāti apbedījumi, kuru dēļ darbi objektā tika apturēti.

Uzsākot pārbūvi, atbildīgie ierēdņi arī konstatēja, ka pārvada atjaunošanas projekts izstrādāts tā, ka pēc remontdarbu veikšanas tilta nestspēja nebūtu pietiekama, lai pār to pārvietotos zemās grīdas tramvaji.

Tā rezultātā domes vadībai bija jāizšķiras – tiltu būvēt pilnībā no jauna vai arī papildināt esošo būvprojektu.

Dome izšķīrās pārbūvi turpināt esošās būvatļaujas ietvaros, kas nozīmē, ka darbus turpinās “Kauno tiltai”.

Brasas pārvads pār dzelzceļu uzbūvēts un nodots ekspluatācijā 1959.gadā un līdz šim būtiski pārbūves darbi nav veikti. Kopējās pārbūves darbu izmaksas līdz šim bija plānotas 10,87 miljoni eiro.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.