Slaidiņš: “Pretrunas starp propagandas radīto tēlu un realitāti ar katru dienu Krievijā kļūst acīmredzamākas” 51

“Pirmo reizi krievu propaganda sāk apelēt pie vēlamās nākotnes tēla, tas ir, jaunās Krievijas un tās lomu pasaulē. Attēls gan ir ārkārtīgi neskaidrs un koncentrēšanās uz nākotnes ideāliem rada jaunus draudus Kremlim,” stāsta Nacionālo bruņoto spēku majors Jānis Slaidiņš.

Reklāma
Reklāma
7 pārtikas produkti un dzērieni, kas veicina grumbu veidošanos un paātrina novecošanos
Krievu murgs Turcijā: turki Krievijas pilsoņus izsēdina no lidmašīnām un neļauj lidot uz citām valstīm
TV24
Ojārs Rubenis: “Tikai debilu cilvēku apziņā var būt tāda sajūta, ka mēs varam braukt pa tādiem ceļiem un tādām Rīgas ielām…”
Lasīt citas ziņas

Viņš min, ka ilūzija par virzību uz mērķi var iedvesmot Krievijas iedzīvotājus, bet tas viņaprāt varētu būt īslaicīgi.

“Savukārt pretrunas starp propagandas radīto tēlu un realitāti ar katru dienu Krievijā kļūst acīmredzamākas,” majors Jānis Slaidiņš skaidro, ka tas var radīt sabiedrības neapmierinātību.

CITI ŠOBRĪD LASA

Vēl kāds faktors, kas iedzīvotājiem liek aizdomāties, ir milzīgais noziedzības pieaugums. Tas skaidrojams ar mobilizēto cietumnieku atgriešanās no frontes.

“Tomēr pieaugošais krievu satraukums, protams, nenozīmē protesta noskaņojuma pieaugumu. Gluži pretēji tā var būt pretreakcija, ka baiļu līmenis var izraisīt pretējo reakciju, paralizējot cilvēku gribu un saasinot vajadzību atrast vismaz kaut kādu atbalstu,” stāsta majors Slaidiņš.

Tomēr arī politikas vērotāji atzīst, ka Krievijas sabiedrība var nogurt no kara, jo uzlabojumi nav redzami. Slaidiņš iespējamo Krievijas sabiedrības nogurumu skaidro ar triecieniem tās teritorijā.

“Jo tie būs vairāk, jo liela varbūtība, ka krievi sāks aizdomāties, jo jau tagad tas ir jūtams,” tomēr Slaidiņš arī brīdina: “Tā revolūcija nebūs uzreiz tā kā bumba nokritīs. Tur tā vatestāna ir mazliet jāsašūpina.”

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.