Foto: Reuters/Scanpix/LETA

Zināms, cik līdz šim izmaksājuši vakcinācijas projekta komunikācijas pasākumi 3

No esošajiem Veselības ministrijas un Eiropas Sociālā fonda līdzekļiem līdz šim komunikācijas aktivitātēm iztērēti 191 905 eiro jeb 0,16 eiro uz vienu vakcinēto iedzīvotāju, liecina uz valdības sēdi sagatavotā Veselības ministrijas prezentācija.

Reklāma
Reklāma
Krimināls
Krituši visi antirekordi – savākts 600 000 narkomānu izlietoto šļirču. Atrasta arī traģiskā “narkozombiju” viela 8
Krievija identificē divas “smirdīgas” valstis, kas būtu tās nākamais mērķis 183
Kokteilis
Personības tests: jūsu dzimšanas mēneša zieds atklāj par jums vairāk, nekā spējat iedomāties 17
Lasīt citas ziņas
Reklāmas kampaņai “2 miljoni iemeslu, lai vakcinētos” izmaksas veido 70 000 eiro.

Drukāto izdevumu reklāmas kampaņai izlietoti 10 000 eiro, bet infolapu, brošūru druku sagatavošanai pašvaldībām – 88 105 eiro. Vienlaikus 23 800 eiro izlietoti, lai sagatavotu tiešā pasta vēstules 68 000 senioru informēšanai sadarbībā ar Latvijas Pastu.

CITI ŠOBRĪD LASA
Paralēli tiek plānotas kopumā sešas komunikācijas aktivitātes, kur cita starp 36 000 eiro tiks izmantoti izglītojošajām aktivitātēm, piemēram, vebināriem un lekcijām, bet vēl 210 000 eiro – bukletiem, brošūrām, vakcinācijas centru noformējumam u.c.

Tāpat 39 500 eiro plānots novirzīt mediju iepirkumam krievvalodīgo auditorijas sasniegšanai, kamēr vēl 33 600 eiro – sociālo mediju komunikācijai. Vienlaikus 70 000 eiro paredzēts izmantot reklāmas kampaņai.

Kā ziņots, Veselības ministrijas preses sekretāre Sintija Gulbe aģentūru LETA informēja, ka marta beigās ar mērķi tupināt sabiedrības informēšanu par vakcināciju pret Covid-19, tika atklāta kampaņa “2 miljoni iemeslu vakcinēties”.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.