Mobilā versija
+14.3°C
Liene, Liena, Helēna, Elena, Ellena
Piektdiena, 18. augusts, 2017
1. jūnijs, 2017
Drukāt

Atlaižu cīņa par klientiem: no šodienas mobilie operatori maina tarifu plānus (6)

Foto - ShutterstockFoto - Shutterstock

No šodienas mobilie operatori “Bite” un “Tele2” maina vecos tarifu plānus, sākot piedāvāt jaunos un uzlabotos – gan ar iespēju zvanīt un sūtīt īsziņas uz un no Eiropas Ekonomiskās zonas valstīm, gan šajās valstīs brīvi lietot tarifā noteikto interneta apjomu. Tomēr lielās sajūsmas vietā operatori drīzāk saņēmuši neapmierinātu un ziņkārīgu klientu kalnu. Jo ne visiem vajag saziņu ar Eiropu, kur nu vēl internetu. Diemžēl operatori ļoti kūtri piedāvā iespēju klientiem nelietot jaunos labumus, kaut neviens viņiem to neliedz. Līdz ar to operatoru klienti pēdējo nedēļu laikā aktīvi meklē iespējas, kā jaunos tarifu plānus vismaz padarīt lētākus. Diemžēl jebkāda veida statistikas datus operatori man neiedeva. Vien “Bite” atklāja to, cik daudzi viņu tīklā izvēlējušies samainīt tarifu 
plānus.

“Bites” mārketinga vadītāja Diāna Šmite sacīja, ka klientu aktivitātes pieaugums nav nekāds noslēpums, taču nevarētu teikt, ka zvanu centru vai klientu centru gāztu riņķī. “Klienti interesējas par jaunajiem tarifu plāniem, to sniegtajām iespējām, kā arī ar mūsu konsultantu palīdzību cenšas piemeklēt saviem mobilā tālruņa lietošanas paradumiem atbilstošākos tarifu plānus,” sacīja kompānijas pārstāve, norādot, ka sākotnēji katram klientam piemeklēts, pēc kompānijas domām, atbilstošākais tarifs, taču līdz 1. jūnijam, konsultējoties ar “Biti”, to varēja samainīt. Jāuzsver, ka daudzus gan “Bites”, gan “Tele2” klientus nav apmierinājis tieši kompāniju piedāvātais sākuma variants. Līdz ar to, piemēram, “Bites” piedāvāto tarifu plānu pret citu nomainījuši apmēram 10% privātpesonu. Sākumā varētu nelikties nekas sevišķs, bet, ņemot vērā, ka pērn “Bite” apkalpoja apmēram 550 000 cilvēku (privātpersonas un biznesa klienti), 10% noteikti ir gana liels skaits.

Diemžēl “Tele2” ar līdzīgiem datiem nepadalījās, tomēr atzina, ka lielāka cilvēku interese ir. To “LA” novēroja arī sociālajos tīklos, kur cilvēki dalījušies ar savu pieredzi. Piemēram, kāds “Tele2” konsultants potenciālajam klientam esot teicis, ka rindā uz sarunu esot milzīgs cilvēku skaits, tāpēc jādomā ātri!

Savukārt “LMT” pārstāve Elīna Lidere sacīja, ka pēdējo nedēļu laikā kompānijas klientu skaits pieaug un vērojams īpaši liels jauno klientu skaits, kuri pārnāk no citiem operatoriem. Šķiet, “LMT” beigu beigās, agrāk ieviešot izmaiņas, no lielās vies­abonēšanas epopejas varētu būt izrāpies ar vismazāk nobrāzumiem, tomēr vēl pagaidīsim, kad operatori būs gatavi padalīties ar precīzākiem datiem par viesabonēšanas atcelšanas radīto klientu migrāciju.

Pievienot komentāru

Komentāri (6)

  1. CENZŪRA.la-vīze CENZŪRA.la-vīze CENZŪRA.la-vīze CENZŪRA.la-vīze CENZŪRA.la-vīze Atbildēt

    lavīze nerullē.

  2. Es vienkārši atsakos no mobīlā ,jo mājās nav vajadzīgi daudz telefonu un internetu. Pareju uz veco VEF aparātu ,jo pieslēgums ir ,bet tikai telefonam ,jo internetu tur tirgo stipri par dārgu. Kā pensionārs par tv ,telefonu un internetu nevaru mēnesī atļauties vairāk par 12 eiro.

  3. Baidos, ka Bite taisa afēru. biju jau noformējusi pāreju uz Tele 2, kad vakar saņēmu zvanu no Bites menedžeres ar piedāvājumu uz nenoteiktu laiku tarifu 3 EUR mēnesī ar tādiem pašiem pakalpojumiem kā līdz šim bija par 5,14 EUR. Man vajadzēšot tikai apstiprināt viņu izsūtīto īsziņu, atbildē norādot savu telefona numuru. Man par pārsteigumu īsziņā bija norādīts tarifs par 6 EUR mēnesī, kuru es neapstiprināju. Uz manu zvanu tā pati menedžere paskaidroja, ka man atsūtītā īsziņā esot tipveida. Bites mājas lapā nosūtīju e-pastu ar lūgumu menedžeres piedāvāto tarifu 3 EUR apstiprināt rakstiski, pretējā gadījumā uzskatīt līgumu par lauztu. Atbildi es nesaņēmu, bet Bite jau bija paziņojusi Tele-2 pārejas atteikumu, bet šodien man atsūtīja priecīgu īsziņu, cik labi, ka es palieku ar Biti.
    Diemžēl savas neapdomības dēļ, esmu spiesta kārtot pāreju uz Tele 2 no jauna. Tā jau ir, ka ar bitēm neko nevar zināt.

  4. bitē pēdējā laikā vnk smird… vakar viņu lapā nevarēja nomainīt tarifus..tas nozīmē ka man tgd piespiedu kārtā būs veselu mēnesi jālieto nevajadzīgs tarifs…
    šodien arī nevar nomainīt…

  5. taisnība par Biti, ja neprasa Vietējo 100 tarifu par 6,50, tad paši nemaz arī nepiedāvā, un tur baigā noslēpumā

  6. Arī es pārgāju no bite uz lmt

Pasaulē
Draugiem Facebook Twitter Google+