Ilustratīvs foto.
Ilustratīvs foto.
Foto – Karīna Miezāja

Brīvības ielā 191 darbību sāk atjaunotais “Rīgas satiksmes” klientu centrs 0

Pašvaldības SIA “Rīgas satiksme” vakar Rīgā Brīvības ielā 191 atklāja trešo rekonstruēto klientu apkalpošanas centru, kas rīdziniekiem dod iespēju saņemt uzņēmuma piedāvātos pakalpojumus mūsdienu prasībām atbilstošā vidē. Jaunajā klientu centrā par vienu stundu pagarināts arī klientu apkalpošanas laiks.

Reklāma
Reklāma
Numeroloģija un skaitļu maģija: kā jūsu tālruņa numurs ietekmē jūsu likteni un kad to mainīt? 1
Neizmet, turpini izmantot – 10 praktiski pielietojumi ikdienā tavam vecajam viedtālrunim 7
Krievijā valda histērija: izbojāta Putina inaugurācija 178
Lasīt citas ziņas

Uzņēmuma valdes priekšsēdētājs Leons Bemhens ir gandarīts, ka klientu apkalpošanas centru izdevās pārbūvēt gandrīz divu mēnešu laikā un tas sācis darbību pirms rudens sezonas, kad vērojams vislielākais klientu pieplūdums. Tas skaidrojams ar mācību gada sākumu skolēniem un studentiem, atvaļinājumu sezonas beigām, jaunu etalonu un rīdzinieka karšu izsniegšanu. Lai arī mūsdienās ir iespēja plaši izmantot informāciju tehnoloģijas un darboties attālināti, tomēr daļa sabiedrības zināšanas apgūst lēnām un labprāt saņem pakalpojumus “Rīgas satiksmes” klientu apkalpošanas centros. Patlaban rekonstruēti ir arī “Rīgas satiksmes” klientu apkalpošanas centri Ābolu ielā un Spīķeros. Renovētajā klientu centrā Brīvības ielā 191 operatori vairs nav atdalīti no apmeklētājiem ar stikla sienu, ir krēsli, kur apsēsties, rindu ar numuriņiem regulē elektroniski ar rindas mašīnu. Telpas ir gaišas. Pie ieejas klientu apkalpošanas centrā apmeklētājs var iepazīties ar visiem normatīvajiem aktiem, kas regulē sabiedrisko transportu Rīgas pilsētā. Fiziskās personas ikdienā apkalpos trīs, savukārt dienās, kad būs liels klientu pieplūdums, fizisko personu apkalpošanu veiks piecas operatores, bet juridiskās personas atsevišķā telpā – divas operatores – visas tērptas jaunās formās. Arī viņām ir uzlaboti darba apstākļi. Brīvībās ielā 191 klientu centrs darbojas kopš 2009. gada. Tā saucamajās maksimumdienās operatores šeit apkalpo līdz 100 klientiem. Citā laikā – aptuveni 30 klientus ik dienu. Darba laiks klientu apkalpošanas centrā no pirmdienas līdz piektdienai pirms tā modernizēšanas bija no pulksten 9 līdz pulksten 19, bet juridiskās personas sāka apkalpot jau pulksten 7.30. Turpmāk klientu centrs Brīvības ielā 191 darbu sāks pulksten astoņos no rīta un darba dienās darbosies līdz pulksten 19 (juridiskās personas apkalpos līdz pulksten 17, piektdienās līdz pulksten 14). Savukārt sestdienās laipnās darbinieces apmeklētājus gaidīs no pulksten 10 līdz pulksten 16. Klientu centrā par pakalpojumu var norēķināties gan ar bankas maksājumu karti, gan arī ar skaidru naudu.

Pašvaldības SIA “Rīgas satiksme” valdes priekšsēdētājs Leons Bemhens (no kreisās) un uzņēmuma preses sekretārs Viktors Zaķis demonstrē rindu mašīnas darbību, kas novērsīs pārpratumus gadījumos, kad klientu centrā veidosies rindas. Foto – Karīna Miezāja
CITI ŠOBRĪD LASA

L. Bemhens teic, ka gada laikā uzņēmuma klientu apkalpošanas centru pakalpojumus izmanto pusmiljons cilvēku. Slodze vienmērīgi daloties pa visiem septiņiem centriem.

“Rīgas satiksme” modernizēs arī citus klientu apkalpošanas centrus. Lai klienti mazāk justu neērtības, to darīs vasarā, kad apmeklētāju ir vismazāk. Nākamais uz modernizāciju gaida klientu apkalpošanas centrs Kurzemes prospektā Imantā, to atjaunos nākamā gada vasarā.

Rīgas domes Transporta un satiksmes lietu komitejas priekšsēdētājs Vadims Baraņņiks klientu centra atklāšanā vērsa uzmanību uz klientiem piedāvātajām papildu ērtībām. “Moderni, mūsdienu prasībām atbilstoši klientu apkalpošanas centri uzņēmumā “Rīgas satiksme” turpmāk būs ikdiena,” tā V. Baraņņiks.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.