Karikatūras

Gatis Šļūka. Kur penši dzīvojas?

“Strauja sirds, bet kājas lēnas, nepamanu auto ēnas. Bum, un melna bilde priekšā, laižos savā zārkā iekšā…” Šādu pantiņu iekļāvuši reklāmas ļaudis Valsts policijas sāktajā informatīvajā drošības kampaņā gājējiem senioriem. Pētījumā esot noskaidrots, ka vairāk nekā trešdaļa jeb 38% smagi cietušo gājēju ir vecumā virs 60 gadiem. Kampaņas ietvaros seniori tiek aicināti nepārvērtēt savas spējas un aizdomāties ne tikai par savu, bet arī citu satiksmes dalībnieku drošību uz ceļa. Sabiedrība šo informatīvo kampaņu vērtē dažādi. Atzīstot, ka vecāku ļaužu dažkārt vieglprātīgā uzvedība uz ielas ir problēma, tomēr vienlaikus tiek aizrādīts, ka pilsētās pārāk maz tiek domāts par gājējiem draudzīgu infrastruktūru. Tāpat izskan kritika, ka ar “youtoube.com” izvietotiem videoklipiem vai tviterī publicētiem attēliem nez vai var uzrunāt seniorus – kampaņas auditoriju.

Reklāma
Reklāma
“Krievi mūs burtiski aprīs!” Ukraiņu komandieris skaidro iespējamās kara pauzes briesmas
VIDEO. Stārķu ligzdā izcēlies ugunsgrēks, labdari palīdz putniem atjaunot mājvietu
Veselam
Aitu skaitīšana: kurš izdomāja šo veco miega padomu, un vai tas darbojas?
Numeroloģija un skaitļu maģija: Kā jūsu tālruņa numurs ietekmē jūsu likteni un kad to mainīt?