LTV pērn izkļuvusi no zaudējumiem; peļņa – 1,4 miljoni eiro 0

Latvijas Televīzija (LTV) pērn izkļuvusi no zaudējumiem un nopelnījusi 1 362 980 eiro, tās apgrozījums bijis 16 257 095 eiro, liecina “Firmas.lv” informācija.

Reklāma
Reklāma
Numeroloģija un skaitļu maģija: kā jūsu tālruņa numurs ietekmē jūsu likteni un kad to mainīt? 27
TV24
“Jāklausās, ka esam šmaukušies.” Par netaisnību un piemaksām tiem pensionāriem, kuri strādājuši padomju laikā
Krievijā valda histērija: izbojāta Putina inaugurācija 178
Lasīt citas ziņas

LTV 2013.gadā, salīdzinot ar 2012.gadu, apgrozījusi par gandrīz 8% vairāk. 2012.gadā LTV apgrozīja 15 073 257 eiro, bet tās zaudējumi sasniedza 313 598 eiro.

LTV gada pārskata vadības ziņojumā norādīts, ka pērn LTV veikusi pārmaiņas tās vadībā, organizatoriskajā struktūrā un programmu piedāvājumā nolūkā uzlabot programmu piedāvājuma kvalitāti sabiedriskā pasūtījuma ietvaros. Sabiedriskā televīzija savā darbībā bija saskārusies ar būtisku konkurences pieaugumu no komerciālo televīziju puses, samazinot skatītāju skaitu un skatīšanās laikā daļu sabiedriski svarīgiem, aktuāliem, izglītojošiem, bērnu un jaunatnes raidījumiem un raidījumu formātiem televīzijā.

CITI ŠOBRĪD LASA

Salīdzinoši nesen televīzijai piešķirts finansējums izplatīšanas platformas izveidei internetā, kas kļuvusi par nozīmīgu informācijas avotu un sociālās saziņas rīku.

Pērn LTV izdevies piesaistīt jaunus savas jomas profesionāļus, motivēt esošos darbiniekus, kā arī koncentrēt Sabiedrības resursus uz programmas veidošanu, ziņu un analītiskajiem raidījumiem. 2013.gadā LTV izdevies nedaudz palielināt savu skatīšanās laika daļu, kā arī ar LTV1 kanālu palielināt tirgus daļu mērķa auditorijā.

LTV apgrozījuma pieauguma lielāko daļu veidojuši papildu piešķīrumi sabiedriskā pasūtījuma veikšanai, kā arī mērķa dotācijas atsevišķu notikumu atspoguļošanai, kas kopumā veidojušas pieaugumu par 1 328 680 eiro. Valsts budžeta dotācijas veidojušas 76,3% no apgrozījuma.

Ieņēmumi no saimnieciskās darbības samazinājušies par 261 662 eiro, salīdzinot ar 2012.gadu. Fondu finansējums pieaudzis par 116 822 eiro, kas ir pieaugums par 39,7%.

LTV izmaksu struktūrā pieaugušas atalgojuma izmaksas. LTV pērn pirms jaunās rudens raidījumu sezonas sākšanas veikusi mērķtiecīgus reklāmas un mārketinga pasākumus, kas atspoguļojas pārdošanas izmaksu pieaugumā par 61 481 eiro, salīdzinot ar 2012.gadu. Administrācijas izmaksas ir pieaugušas par 24,4%.

Pārējie sabiedrības saimnieciskās darbības ieņēmumi pieauguši par 282 911 eiro, kas ir pieaugums par 26,2%.
Būtiskāko ietekmi uz pieaugumu veidojuši ieņēmumi no pamatlīdzekļu, kas iegādāti no speciālās dotācijas, nolietojuma.

2013.gada peļņu valde iesaka atstāt nesadalītu un novirzīt sabiedrības darbības nodrošināšanai turpmākajos gados.

Reklāma
Reklāma

2014.gadā LTV plāno turpināt attīstību saskaņā ar apstiprināto sabiedrisko pasūtījumu.

LTV ir sabiedriska raidorganizācija, kas dibināta 1954.gadā. LTV budžets veidojas no valsts budžeta dotācijas un komercdarbības ieņēmumiem, galvenokārt no reklāmas laika pārdošanas LTV programmās.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.