Mobilā versija
-2.4°C
Baiba, Barbara, Barba
Svētdiena, 4. decembris, 2016
15. oktobris, 2015
Drukāt

Notievē ar pastaigu palīdzību. 5 galvenie likumi (2)

Foto - Shutterstock.comFoto - Shutterstock.com

Staigāšana – pārbaudīts līdzeklis tievēšanai, kuram nepiemīt blakusparādības un der visiem, neskatoties uz vecumu. Tiesa, arī te ir dažas nianses, kuras jāzina, lai sasniegtu maksimālo efektu. Mūsu noteikumi jums palīdzēs nomest svaru bez diētas un nogurdinošiem vingrojumiem. Pievienojiet savai dzīvei vairāk kustību, bet dariet to gudri, un rezultāti jūs iepriecinās jau pēc mēneša!

Pēc efektivitātes staigāšana neatpaliek no skriešanas, un atšķirībā no pēdējā ir daudz drošāka veselībai, – saka Anastasija Poļetajeva, vadītāja un dibinātāja pirmajai Krievijas profesionālajai „nūjošanas” skolai. Tā netraumē locītavas un pozitīvi ietekmē nervu sistēmu. Staigāšana – tā ir vienīgā cilvēka kustība, tāpēc sākt ar viņas palīdzību tievēt ir psiholoģiski vieglāk.

1. Vienmēr iesildieties

Jebkura fiziskā slodze jāsāk ar iesildīšanos. 10 minūtes ejiet lēnā tempā, pakāpeniski palielinot ātrumu. Tā jūs sagatavosiet sirdi, locītavas un muskuļus gaidāmajam darbam. Treniņa beigās arī obligāti samaziniet tempu, lai organisms atdziest.

2. Sekojiet pulsam

Ja jūsu mērķis ir notievēt, jums būs jādarbojas tā saucamajā aerobikas vai „taukus dedzinošajā” pulsa zonā. Noteikt to var katrs priekš sevis pēc vienkāršas formulas. Sākumā saskaitiet maksimāli iespējamo pulsa skaitu: 220 – jūsu vecums.

Lai tauki sāktu „sadegt”, jūsu pulsam treniņa laikā jāsastāda 70 – 80 % no maksimālā sirds pulsa skaita. Ja jums nav speciālā pulsa mērītāja, orientējieties pēc savas elpošanas. „Ja jums nav aizdusa un variet kustības laikā parunāt, tas nozīmē, ka jūs esiet aerobikas zonā”, – brīdina mūsu eksperts.

Pievienot komentāru

Komentāri (2)

  1. Ko darīt, ja staigājot reibst galva? Fobija no atklātiem laukiem?

  2. vakarā jebkāda sportošana uzsit apetīti..vismaz man

Kad un kāpēc sievietes sāka skūties? Mazs atskats vēsturēJā, sievietes to dara katru dienu, tomēr ne visas zina, kādēļ vispār sabiedrībā sievietēm ir pieņemts skūt, piemēram, paduses un kājas.
Draugiem Facebook Twitter Google+