foto – Leta

Patērētāji sūdzas par fasētas pārtikas svara neatbilstību norādītajam 3

Latvijas Patērētāju interešu aizstāvības asociācijā (PTIAA) saņem iedzīvotāju sūdzības par fasētas pārtikas svara neatbilstību cenrādī norādītajam. Šādās situācijās patērētājus pārstāvošā organizācija aicina cilvēkus vērsties pie preces tirgotāja.

Reklāma
Reklāma
Numeroloģija un skaitļu maģija: kā jūsu tālruņa numurs ietekmē jūsu likteni un kad to mainīt? 1
Neizmet, turpini izmantot – 10 praktiski pielietojumi ikdienā tavam vecajam viedtālrunim 7
Krievijā valda histērija: izbojāta Putina inaugurācija 178
Lasīt citas ziņas

Kā informē PTIAA padomes priekšsēdētāja Tekla Žabova, iedzīvotāji iesniegumos norādījuši konkrētus piemērus – nopirktās fasētās maizes svars norādīts 0,7 kilogrami, taču faktiskais svars bijis 0,650 kilogrami. Savukārt fasētam biezpienam “pietrūkst” desmit gramu no norādītā svara.

“Veikala darbinieki iesaka patērētājam vērsties pie ražotāja. Protams, ja ražotājs neievēro attiecīgā fasētā produkta svaru, līdzvērtīgi atbildīgs ir arī tirgotājs,” paziņojumā medijiem norāda PTIAA.

CITI ŠOBRĪD LASA

Asociācijā atzīmē, ka tirgotājiem ir jāpārbauda saņemto un tirdzniecībā esošo preču svars. “Patērētājam nav jāmeklē ražotājus, jo preci iegādājās tirdzniecības vietās. Šādos gadījumos patērētājiem jāaicina tirdzniecības vietas atbildīgā persona, kas brīdinātu savus piegādātājus,” skaidro Žabova.

Viņa arī piebilst, ka tirgotājiem ir izvēles iespēja strādāt ar godīgiem piegādātājiem un ražotājiem, kuru mērķis nav maldināt patērētāju un norādīt korektu svaru un atbilstošu produkta cenu.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.