Ekonomika
Darbs un nauda

Smart-ID darbība atjaunota. Tehniskās problēmas ilga nepilnas divas stundas1

Foto Edijs Pālens/LETA

Šodien ap pusdienlaiku novēroti traucējumi Smart-ID, līdz ar to tūkstošiem banku klientu nebija iespējams autorizēties internetbankās.

Jau ziņots, ka no šīs nedēļas klienti vairs nevar autorizācijai izmantot bankas izsniegtās kodu kartes.

Foto: Timurs Subhankulovs

Kā labāko risinājumu trīs lielākās bankas – “Swedbanka”, “SEB banka” un “Luminor” piedāvāja izmantot Smart-ID.

Kā informēja “SK ID Solutions” pārstāve Sanita Meijere, no šodienas plkst.11.45 bija traucēta Smart-ID darbība, kas tika atjaunota plkst. 13.30 Smart-ID darbība tika atjaunota.

Uzņēmums atvainojās klientiem un visiem Smart-ID lietotājiem!

“Swedbank” pārstāvis Jānis Krops apstiprināja, ka problērmas ir novērstas un sistēmas strādā.

Savukārt “Luminor” vēl kādu laiku pēc Smart-ID darbības atjaunošanas nepiedāvāja iespēju piekļūt internetbankai ar autorizāciju šajā sistēmā.

Foto: Timurs Subhankulovs

Saistītie raksti

Jau ziņots, ka igauņu uzņēmums “SK ID Solutions” risinājumu “Smart-ID” prezentēja 2017.gada sākumā. To var izmantot e-pakalpojumu nodrošināšanai finanšu, izglītības, telekomunikāciju, enerģētikas, mazumtirdzniecības un arī dažādu valsts pakalpojumu nodrošināšanai.

No 2018.gada novembra “Smart-ID” digitālā paraksta risinājums Baltijā, kas atbilst Eiropas “eIDAS” regulējuma tehniskajai specifikācijai. Šis sertifikāts apliecina risinājuma līdzvērtīgumu ar roku rakstītam parakstam un to ir jāpieņem visās Eiropas Savienības (ES) dalībvalstīs.

LA.lv