Foto Edijs Pālens/LETA

Smart-ID darbība atjaunota. Tehniskās problēmas ilga nepilnas divas stundas 1

Šodien ap pusdienlaiku novēroti traucējumi Smart-ID, līdz ar to tūkstošiem banku klientu nebija iespējams autorizēties internetbankās.

Reklāma
Reklāma
Numeroloģija un skaitļu maģija: kā jūsu tālruņa numurs ietekmē jūsu likteni un kad to mainīt? 1
TV24
“Jāklausās, ka esam šmaukušies.” Par netaisnību un piemaksām tiem pensionāriem, kuri strādājuši padomju laikā
Krievijā valda histērija: izbojāta Putina inaugurācija 178
Lasīt citas ziņas

Jau ziņots, ka no šīs nedēļas klienti vairs nevar autorizācijai izmantot bankas izsniegtās kodu kartes.

Foto: Timurs Subhankulovs
CITI ŠOBRĪD LASA

Kā labāko risinājumu trīs lielākās bankas – “Swedbanka”, “SEB banka” un “Luminor” piedāvāja izmantot Smart-ID.

Kā informēja “SK ID Solutions” pārstāve Sanita Meijere, no šodienas plkst.11.45 bija traucēta Smart-ID darbība, kas tika atjaunota plkst. 13.30 Smart-ID darbība tika atjaunota.

Uzņēmums atvainojās klientiem un visiem Smart-ID lietotājiem!

“Swedbank” pārstāvis Jānis Krops apstiprināja, ka problērmas ir novērstas un sistēmas strādā.

Savukārt “Luminor” vēl kādu laiku pēc Smart-ID darbības atjaunošanas nepiedāvāja iespēju piekļūt internetbankai ar autorizāciju šajā sistēmā.

Foto: Timurs Subhankulovs

Jau ziņots, ka igauņu uzņēmums “SK ID Solutions” risinājumu “Smart-ID” prezentēja 2017.gada sākumā. To var izmantot e-pakalpojumu nodrošināšanai finanšu, izglītības, telekomunikāciju, enerģētikas, mazumtirdzniecības un arī dažādu valsts pakalpojumu nodrošināšanai.

No 2018.gada novembra “Smart-ID” digitālā paraksta risinājums Baltijā, kas atbilst Eiropas “eIDAS” regulējuma tehniskajai specifikācijai. Šis sertifikāts apliecina risinājuma līdzvērtīgumu ar roku rakstītam parakstam un to ir jāpieņem visās Eiropas Savienības (ES) dalībvalstīs.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.