Foto – LETA

Televīzija tālrunī 0

Ar pasaules hokeja čempionātu mobilo sakaru operators LMT saviem klientiem mobilajos tālruņos un planšetdatoros sāk piedāvāt mediju grupas “Modern Times Group” (MTG) televīzijas pārraides.

Reklāma
Reklāma
Daudzas šo nezina! 15 populārākās sieviešu kļūdas seksā 20
Veselam
Psihiatre safabricējusi informāciju pacientes ambulatorajā kartē, lai “uzliktu viņu uzskaitē”: “Es esot lauzusi kāju, un man esot seksuālā disfunkcija” 8
Ko Ķīna dara ar zinātnieku, kurš patvaļīgi pasaulei atklāja Covid-19 izplatību? 60
Lasīt citas ziņas

Pasaules čempionāta laikā “Latvijas Mobilā telefona” (LMT) klientiem būs iespēja skatīties gan hokeja spēles tiešraidē, gan ekspertu komentārus, gan intervijas ar spēlētājiem, sižetus par aizkulisēm – visi šie videomateriāli vienkopus būs pieejami tikai LMT lietotnē un mobilajā portālā “m.lmt.lv”, vakar žurnālistiem pavēstīja LMT prezidents Juris Binde. Viņa vērtējumā, mobilā telefona funkcija ir būtiski mainījusies – pirmajos desmit gados līdz 2000. gadam tīkls tika veidots sarunām un īsziņu sūtīšanai. Mobilā telefona otrie desmit gadi (3G tīklā) bija orientēti uz saziņu ar ierīcēm. Kopš 2010. gada tīkls (4G) tiek veidots saturam. Viņš atgādināja, ka “cilvēki viedtālruni paņem rokā vidēji 150 reizes dienā, tāpēc ir vajadzīgs saturs, ko var lietot kustībā jebkurā laikā un jebkurā vietā”.

“Gatavojam papildus arī oriģinālu gan lasāmu, gan klausāmu, gan skatāmu saturu, kas būs pie­ejams LMT klientiem. Pasaules čempionāts hokejā ir LMT pirmais unikāla satura piedāvājums, ko nodrošinām sadarbībā ar MTG. LMT aicina arī citus satura ražotājus aktīvāk līdzdarboties, lai Latvijā būtu vairāk mobilajām ierīcēm piemērota vietējā satura,” aicina LMT prezidents Juris Binde. Tādējādi šis ir viens no pirmajiem nopietnajiem jaunievedumiem, ko pirms gada logo maiņas laikā viņš pieteica, ka LMT gādās, lai telefonā būtu saturs (“LA”: “LMT maina logo, lai kļūtu par mediju”).

CITI ŠOBRĪD LASA

MTG TV un radio vadītāja Latvijā Baiba Zūzena uzsvēra, ka ar LMT uzsāk “cerams, ilgtermiņa sadarbību satura veidošanas jomā”. “Redzams, ka skatītāji vēlas video patērēt ne tikai TV ekrānā, par ko liecina 40% skatītāju pieaugums mēneša laikā “TVPlay” portālam,” skaidro Zūzena, piebilstot, ka tas noticis dažādu iemeslu dēļ, bet nepasakot skaļi, ka lielākoties tāpēc, ka TV3 neraida “Lattelecom” interaktīvajā televīzijā.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.