Ekonomika
Bizness

Uzzini, kurš ir pieprasītākais produkts visās “Maximās” un ko dzer “Akropolē”0


Ilustratīvs foto
Ilustratīvs foto
Ilustratīvs foto

Analizējot pircēju produktu izvēli atšķirīgos “Maxima” formāta veikalos, noskaidrots, ka tie atšķiras un līdz ar to arī nosaka veikala formāta piedāvājumu klientiem.

Īpaši no citiem veikalu formātiem atšķiras pieprasījums “Maxima XXX” veikalā Akropolē – TOPā pārsvarā dominē tādi veselīgi pārtikas produkti kā dārzeņi un augļi (banāni, arbūzi, kartupeļi, gurķi, tomāti un avokado).

Viennozīmīgi “Kārums”

Lai gan visos veikalos neatkarīgi no formāta pieprasītākā prece Nr.1 ir Kāruma sieriņš ar vaniļa garšu, tomēr pārējās top iecienītākās preces atšķiras atkarībā no formāta.

“Maxima X” formāta pieprasītāko preču sarakstā ir olas, kartupeļi un maize, “Maxima XX” formātā iecienītākie produkti ir augļi, dārzeņi, cukurs un alus, “Maxima XXX” iecienītāko preču sarakstam bez augļiem un dārzeņiem vēl pievienojas arī ūdens.

Ievērojami atšķiras arī plašākā un modernākā “Maxima XXX” veikalā Akropolē gatavo ēdienu pieprasījums, salīdzinot ar citiem veikaliem – cilvēki no piedāvātā sortimenta labprāt izvēlas suši, burgerus, Āzijas virtuvi, turpretim pieprasījums “Maxima” veikalos visā Latvijā vairāk sliecas uz tādiem tradicionāliem ēdieniem kā, piemēram, gaļas salātiem, pankūkām ar gaļu, vinegretu.

“Lai nodrošinātu ērtu iepirkšanos visās dzīves situācijās, klientiem piedāvājam dažāda formāta veikalus. Ja nelielos veikalos var ērti un ātri veikt ikdienas pirkumus, tad “Maxima XXX” veikali ir piemērotāki lielākiem ģimenes pirkumiem, kā arī produktu iegādei svētkiem un citiem īpašiem dzīves brīžiem. Pēc nepilna pusgada darba, redzam, ka “Maxima XXX” veikala atvēršana “Akropolē” ir bijis pareizs lēmums, jo tas ir kļuvis par iecienītāko lielā formāta veikalu un klienti īpaši novērtē arī paplašināto sortimentu,” stāsta “Maxima Latvija” Biznesa analītikas departamenta vadītāja Zane Kaktiņa.

Foto – Shutterstock

Lasis un ūdens

“Redzam, ka teju katrā preču kategorijā tieši šī veikala pircēji ir iecienījuši atšķirīgas preces, piemēram, starp pirktākajiem zivju ēdieniem ir iekļuvusi auksti kūpināts lasis,” piebilst Z.Kaktiņa.

Atšķirības produktu izvēlē vērojamas arī negāzēto dzērienu kategorijā. Ja “Maxima” veikalos TOP pieprasītāko dzērienu sarakstā ir saldinātie dzērieni, tad “Akropoles” “Maxima XXX” veikalā pārdotāko dzērienu sarakstā tieši ūdens, kas liecina, ka šī veikala pircēji vairāk domā par veselīgu dzīvesveidu.

LA.lv
LE
LETA
Ekonomika
Valdība atbalsta likumu, kas ierobežos trešo personu piesaisti nekustamo īpašumu darījumos
11 stundas
LA
LA.LV
Ekonomika
Sešās Latvijas pilsētās notiks bezmaksas automobiļu pārbaudes
13 stundas
OZ
Olafs Zvejnieks
Ekonomika
Olafs Zvejnieks: Naudas veselības nozarei nebūs – kas tālāk?
13 stundas

Lasītākie raksti

Par svarīgo

AD
Artis Drēziņš
Latvijā
Aizmigušu marihuānas audzētāju sita ar koku un steidza griezt kaņepes… 1
5 stundas
LA
LA.LV
Sports
FOTO, VIDEO: Latvijas futbola izlase beidzot gūst vārtus, tomēr vienalga piedzīvo bezierunu zaudējumu
2 stundas
IK
Ilze Kuzmina
Latvijā
Publicēts kārtējais universitāšu reitings: kā tajā klājies Latvijas augstskolām?
7 stundas
SK
Skaties.lv
Latvijā
VIDEO. “Jauns čalis, klausies!” Dobelē izglābj jaunieti, kurš gatavojās nolēkt no katlu mājas torņa… 1
3 stundas
JL
Juris Lorencs
Pasaulē
Juris Lorencs: Ierodas ukraiņu tautas kalps Zelenskis
8 stundas