Foto-LETA/AFP

“Air France” izveido jaunu lidsabiedrību jauniešiem 0

Francijas nacionālā lidsabiedrība “Air France” ceturtdien paziņoja par jauna zemo cenu meitasuzņēmuma izveidi “Joon”, kura mērķauditorija būs ceļojumus iecienījušie ap tūkstošgades miju dzimušie pasažieri.

Kokteilis
10 lietas, ko darīja 80. gadu bērni un kas šokētu mūsdienu bērnus
Baltijas jūra apdraudēta? NATO gatavojas Krievijas hibrīduzbrukumiem 41
FOTO. Uzmanību autovadītājiem! Vidzemes šoseju klāj melnais ledus – automašīnas netiek kalnā, vairākas iebraukušas grāvī 48
Lasīt citas ziņas

Jaunā lidsabiedrība vidējas distances reisus no Parīzes Šarla de Golla lidostas sāks veikt jau šogad, bet tālas distances reisus tā plāno uzsākt nākamā gada vasarā.

Francijas nacionālā lidsabiedrība par “Joon” dibināšanu paziņoja pēc tam, kad izdevās atrisināt ilgstošu strīdu starp kompānijas vadību un pilotiem, kas iebilda pret meitasuzņēmuma izveidi.

CITI ŠOBRĪD LASA

Lai gan “Air France” piloti ir piekrituši atbalstīt jauno meitasuzņēmumu ar nosacījumu, ka par darbu tajā saņems tādu pašu atalgojumu kā pamata kompānijā, stjuartu un cita personāla pieņemšanai tiks izmantoti ārpakalpojumi.

“Joon” mērķauditorija ir “jauni strādājoši cilvēki, tūkstošgades mijas bērni (18-35 gadus veci), kuru dzīvesveida centrā ir digitālās tehnoloģijas”, teikts “Air France” izplatītajā paziņojumā.

Ar “Joon” dibināšanu “Air France” centīsies cīnīties pret sīvo konkurenci, ko gaisa pārvadājumu tirgū rada Eiropas zemo cenu lidsabiedrības, piemēram, “easyJet” un Persijas līča valstu kompānijas, piemēram, “Emirates”.

Vienlaikus kompānija uzsvēra, ka “Joon” nebūs tipiska zemo cenu lidsabiedrība, jo piedāvās oriģinālus produktus un pakalpojumus, kas līdzvērtīgi “Air France” piedāvājumam.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.