Ilustratīvs foto.
Ilustratīvs foto.
Foto: Evija Trifanova/LETA

Apkurei pieslēgtas vairāk nekā 75% no visām “Rīgas namu pārvaldnieka” klientu ēkām 0

SIA “Rīgas namu pārvaldnieks” (RNP) patlaban apkurei pieslēdzis jau vairāk nekā 2000 savā pārraudzībā esošās ēkas, aģentūru LETA informēja RNP pārstāvis Krists Leiškalns.

Reklāma
Reklāma
FOTO. Apskati, kāda automašīna bija pati populārākā tavā dzimšanas gadā!
Krievija konfiscē itāļiem rūpnīcas. Itālijas atbildes gājiens ir filigrāns
Daudzas šo nezina! 15 populārākās sieviešu kļūdas seksā 24
Lasīt citas ziņas

Savukārt līdz šodienas beigām apkure tiks nodrošināta vairāk nekā 80% RNP namu, solīja uzņēmuma pārstāvis.

Šogad pirmo reizi, atbilstoši laika prognozei un klientu pieprasījumam, tika pieņemts lēmums pieslēgt apkuri jau septembrī, pieslēgšanu uzsākot jau 23.septembrī.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Ņemot vērā, ka gan vakar, gan šodien dienas laikā āra gaisa temperatūra pārsniedz +12 grādu atzīmi, dienas laikā radiatori var būt auksti, bet siltums dzīvokļos, atbilstoši automātiskā siltummezgla iestatījumiem, tiek nodrošināts tikai pēc tam, kad gaisa temperatūra nokrītas zem +12 grādiem,” informēja Leiškalns.

Apkures pieslēgšanu nodrošina vairāk nekā 240 RNP un pilnsabiedrības “Siltumserviss Rīga” darbinieki, kuri apkures pieslēgšanu nodrošinās arī šajā nedēļas nogalē, lai siltumu nodrošinātu maksimāli lielākam skaitam klientu, kuri dzīvo daudzdzīvokļu ēkās ar centralizēto apkuri.

“Tas nozīmē, ka pieslēgšanas tiks pabeigta jau tuvākajās dienās, tāpēc aicinām dzīvokļu īpašniekus iespēju robežās nenoslogot klientu centru operatorus, kuru rīcībā nav detalizētu plānu par konkrētu ēku pieslēgšanu, jo šī informācija dinamiski mainās, atbilstoši faktiskajai situācijai,” pauda Leiškalns.

Lielākā daļa RNP pārvaldībā esošo daudzdzīvokļu dzīvojamo māju siltumapgādes sistēmu darbojas, pamatojoties uz automatizēto siltummezglu iestatījumiem, kas nozīmē, ka katrai mājai apkures sistēma regulēsies automātiski, atbilstoši āra gaisa temperatūrai. Vienlaikus uzņēmums vērš uzmanību, ka uzsākot apkures sezonu, ir jārēķinās ar to, ka ēkai ir nepieciešams laiks, lai uzsiltu.

RNP aicina pirmajās dienās pēc apkures pieslēgšanas pievērst pastiprinātu uzmanību temperatūrai telpās un, ja rodas aizdomas, ka automatizētā sistēma nestrādā atbilstoši āra temperatūras svārstībām, informēt par šo problēmu PS “Siltumserviss Rīga” pa tālruni 80000610 vai RNP pa informatīvo tālruni 8900.

Kā informēja RNP valdes priekšsēdētājs Aivars Gontarevs, gatavojoties šā gada apkures sezonai, tika veikta detalizēta aizvadītās apkures sezonas analīze, pilnveidojot uzņēmuma darbu.

Reklāma
Reklāma

“Siltummezglu sagatavošana apkures sezonai tika pabeigta jau augustā, lai bez kavēšanās varētu veikt visu uzņēmuma pārraudzībā esošo daudzdzīvokļu ēku pieslēgšanu apkurei. Tas ļāva mums sākt apkures sezonu atbilstoši laika prognozei. Plānojam pabeigt apkures pieslēgšanu līdz pirmajam oktobrim, savukārt oktobra sākumā veiksim visu ēku apkures sistēmu stabilizāciju,” informē Gontarevs.

RNP apsaimnieko 4200 ēkas, kurās pakalpojumus saņem gandrīz 170 000 klientu.

Kā ziņots, pērn rīdziniekiem apkures sezona sākās ar dažādām tehniskām ķibelēm, jo sadarbību ar RNP sāka jauns uzņēmums – pilnsabiedrība “Siltumserviss Rīga”. Uzņēmums nespēja pietiekami kvalitatīvi sadarboties ar rīdziniekiem, tāpēc RNP saņēma līdz pat 10 000 zvanu dienā ar dažādiem jautājumiem un sūdzībām.

Vienlaikus parādu dēļ RNP siltumu pagaidām neplāno pieslēgt aptuveni desmit līdz 15 mājām, vienlaikus uzsverot, ka ar katru ēku situācija tiek risināta.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.