Ekonomika
Bizness

FOTO: “Gemoss” atver veikalu-noliktavu tādā ēkā, kuru paredzēts nojaukt0


"Gemoss" atver pop-up veikalu-noliktavu.
"Gemoss" atver pop-up veikalu-noliktavu.
Publicitātes foto

Šā gada 17.aprīlī Rīgā, Brīvības ielā 111, uzņēmums “Gemoss”, kas ir pazīstams kā bāru, restorānu un viesnīcu aprīkojuma tirgotājs, kā arī viens no lielākajiem riekstu un žāvēto augļu importētājiem Latvijā, atver pop-up veikalu-noliktavu bāriem un restorāniem ar tādu pašu nosaukumu – “Gemoss”.

Jaunā pop up veikala-noliktavas “Gemoss” platība ir 250 m2 un tas apmeklētājiem būs pieejams vismaz gadu – kā tas pieņemts pop-up vietām atvērties uz noteiktu laiku.

Gemoss pop-up veikalā apmeklētājiem tiks piedāvāts daudzveidīgs bāru, restorānu un viesnīcu nozarei nepieciešamo preču klāsts.

Plašā izvēlē klientiem tiks piedāvāti trauki, glāzes, galda piederumi, virtuves inventārs, dažādi konservi, garšvielas, sīrupi un bakalejas preces, kā arī plašs sveramo riekstu, sēklu un žāvētu augļu klāsts.

Katru nedēļu jaunajam veikalam tiks piegādāta svaigi grauzdēta augstas kvalitātes kafija “Andrito”, ko varēs gan iegādāties, gan baudīt uz vietas.
"Gemoss" atver pop-up veikalu-noliktavu
“Gemoss” vadītāja Ieva Treija: “”Gemoss” pop-up veikals ir mūsu radošuma izpausme. Māja, kurai tuvākajos gados paredzēta nojaukšana, tiek iedzīvināta ar vai nu vecām, aizmirstībā nonākušām, vai tieši otrādi – speciāli šai vietai radītām mēbelēm.”

“Ar jauno veikalu mēs nedaudz izaicinām, bet vienlaicīgi arī meklējam interesanatākus veidus, kā uzrunāt klientus, pietuvoties jaunai, modernai paaudzei.”

“Klienti, kuriem ir tuvas “Zero waste” vērtības, ir laipni aicināti, jo riekstu, žāvētu augļu, sēkliņu, graudaugu, kā arī BIO produkcijas klāsts šeit būs visplašākais. Tomēr jāatzīmē, ka šis nav Zero Waste koncepta veikals, jo šeit būs pieejama arī fasēta produkcija,” skaidro I. Treija.

“Gemoss” no maza ģimenes uzņēmuma ar diviem darbiniekiem 25 gadu laikā ir kļuvis par vienu no vadošajiem savas nozares uzņēmumiem.
Saistītie raksti

Uzņēmuma veiksmes pamatā ir lielisks darbinieku kolektīvs, profesionāli izveidots sortiments un ilgstoša sadarbība ar klientiem.

Uzņēmums ar katru gadu paplašina savu zīmolu klāstu, pārstāvot ne vien riekstus un žāvētus augļus, bet arī garšvielas (“Gemo Spice”), konservētu produktu sortimentu (“Gemo Food” un “Gemo Fruits”), graudaugus un pākšaugus (“Just Nature”) un konditorejas un desertu dekorus (“Cake n Bake” un “Chocolate it”).

LA.lv
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.

Lasītākie

IK
Ilze Kalve
Pasaulē
“Ir jābūt gataviem arī mazāk labvēlīgai situācijas attīstībai.” Vēstniece nosauc visbūtiskāko šībrīža aicinājumu Latvijas pilsoņiem, kuri dzīvo Lielbritānijā
1 stunda
VS
Viesturs Sprūde
Latvijā
Kāpēc Kurzeme nesākas Bolderājā. Kur beidzas vēsturiskā Vidzeme un sākas Latgale? Intervija ar Jāni Turlajo
Intervija 5 minūtes
LE
LETA
Dabā
Nākamnedēļ laikapstākļi mainīsies. Vai karstums vēl atgriezīsies? Sinoptiķu prognoze
29 minūtes
LE
LETA
Latvijā
Naktī notikusi traģēdija Aizputes novadā: vīrietis nokritis no motocikla un gājis bojā notikuma vietā
1 stunda
LK
Linda Kusiņa-Šulce
Kultūra
“Man pārsvarā ir vienalga, ko cilvēki par mani domā!” Māksliniece Anna Heinrihsone par apaļo jubileju, izstādēm un piedzīvoto Parīzē
Intervija 1 stunda