Ilmārs Znotiņš/LOK arhīvs

LOK pasūtījums paredz, ka 4F nodrošinās Olimpisko komandu ar visu nepieciešamo apģērbu un aksesuāru ekipējumu, kas ir vajadzīgs atlētiem, pārstāvot Latviju Olimpiskajās spēlēs. Vienošanās paredz, ka sadarbība starp LOK un “OTCF S.A.” ilgs līdz 2020.gadam, kas paredz pasūtījumus deviņiem sarīkojumiem – Olimpiskajām spēlēm (vasara/ziema), Eiropas un Pasaules Jaunatnes Olimpiādēm (vasara/ziema) un II Eiropas Spēlēm. 3


Plašāka sabiedrība šodien tika iepazīstināta arī ar jauno Latvijas Olimpiskās komandas vizuālo identitāti. Tā tika izstrādāta vairāk kā gadu un pie tās strādāja Latvijā atzīti mākslinieki un nozares profesionāļi kā Gatis Mūrnieks (“XXV Vispārējo latviešu Dziesmu un XV Deju svētku” un “Latvijas Nacionālās bibliotēkas” radošais direktors), Bruno Birmanis (modes mākslinieks un konsultants sadarbībā ar sporta apģērbu zīmolu 4F), “Asketic” un tā mākslinieciskais direktors Miķelis Baštiks

Reklāma
Reklāma
7 produkti, kurus nedrīkst otrreiz sildīt: tie var nodarīt būtisku kaitējumu veselībai
Kokteilis
Gudri jau kopš dzimšanas: 5 zodiaka zīmju pārstāvji, kuri var lepoties ar attīstītu intelektu
TV24
Ar ko Lukašenko uzjautrinājis Slaidiņu: “Tur veči stūma ezi ārā ar visām adatām!” 12
Lasīt citas ziņas

“Veidojot jauno Olimpiskās komandas identitāti, vadījāmies pēc principa – Olimpiešiem piemīt pārcilvēciskas spējas lekt augstāk, skriet tālāk un mest stiprāk”, stāstot par jauno identitāti atklāja mākslinieks Bruno Birmanis. “Latvijas Olimpiešus virza entuziasms, kuru no sirds viņi iegulda katrā lietā. Katru dienu mūsu sportisti paveic šķietami neiespējamo ar mūžīgā dzinēja cienīgu spēku, sasniedzot sporta augstākās virsotnes. Ikviens vingrinājums, treniņš un starts ir no svara, lai uzpītu tādu pinumu, ar kuru Latvijas Olimpiskā komanda iegūst zeltu.”

Latvijas Olimpiskās komandas jaunā vizuālā identitāte sastāv no komandas logotipa un “pinuma”. Olimpiskās komandas logotips sastāv no Brīvības pieminekļa trīs zvaigznēm, uzrakstu “Latvija”, kas ir ticis veidots par pamatu ņemot Latvijas valsts karoga krāsu proporcijas (2:1:2) un Olimpiskajiem apļiem.

CITI ŠOBRĪD LASA

Savukārt, lai vizuāli atveidotu Latvijas Olimpiešu entuziasmu un spēku ir izveidots “pinums”, kas sastāv no trīs atslēgas vārdiem – dzīvs: “cilvēcīgs” nevis “mehānisks”; pārdabisks: “dabisks” nevis “zinātnisks”; emocionāls: “garīgs” nevis “fizisks”:

Pinums ir dzīvs, jo pīšanas laikā cilvēks iedarbojas uz lietām, lai radītu ko jaunu. Tas ir dzīvs process, kurā mērķtiecīgi tiek virzīta enerģija.
Pinums ir pārdabisks, jo viens mats ir vājš, bet kļūst nesaraujams, kad pārtop bizē. Tāpat tūkstošiem šķiedru piešķir muskulim apbrīnojamu spēku.
Pinums ir emocionāls, jo pinumu var atrast Nameja gredzenā, sudraba pieclatniekā, pat Baltijas ceļā. Gluži kā Latvijas karogs tie ir simboli, kuru vārdā mēs esam spējuši paveikt visu.

Latvijas Olimpiskās komandas jaunā vizuālā identitāte tiks iestrādāta sporta apģērbu zīmola 4F veidotajos tērpos un aksesuāros, kas speciāli tiks veidoti Latvijas komandas vajadzībām. Riodežaneiro Olimpisko spēļu apģērbu kolekcija tiks prezentēta pavasarī.

Lai īsi un konkrēti varētu izstāstīt un izskaidrot Latvijas Olimpiskās komandas jauno vizuālo identitāti, ir izveidots video stāsts. Tās idejiskais autors ir Bruno Birmanis, bet režisors ir Andris Gauja, kurš ir veidojis vairākas apbalvotas dokumentālas un pilnmetrāžas filmas kā “Izlaiduma gads” un “Ģimenes lietas”.

Latvijas Olimpisko komiteju atbalsta ģenerālsponsori SIA “Latvijas Mobilais telefons” un AS “Latvijas Valsts Meži”; LOK sponsori – AS “Swedbank” un AS “Latvijas Gāze”; LOK sadarbības partneri SIA “LDz Cargo”, SIA “Moller Auto Krasta” un SIA “JCDecaux Latvija”.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.