Diāna Lasinska un Māris Naglis
Diāna Lasinska un Māris Naglis
Publicitātes attēls

Skaties un klausies! Kas jādara, lai neiekļūtu Facebook “melnajā sarakstā” un vai šobrīd ir īstais laiks reklamēties? 0

Latvijas Reklāmas Asociācijas podkāsts un portāls LA.LV piedāvā vadošo mārketinga, tehnoloģiju, mediju un reklāmas speciālistu viedokļus, par labākajiem risinājumiem un padomiem krīzes pārvarēšanai.

Reklāma
Reklāma
“Satraucošas ziņas, drīz tas sāks ietekmēt arī Latviju…” Sārts publicē potenciālo “darbības plānu”
“Vīruss izplatās kā ugunsgrēks!” Britos pieaug bailes par savu veselību
Kokteilis
Dažas no zīmēm sagaida burtiski kosmisks sprādziens it visā. Horoskops nedēļai
Lasīt citas ziņas

Šajā “Mārketings pret COVID-19” epizodē ar HTTPOOL Facebook speciālisti DIĀNU LASINSKU parunāsim par to, vai šī krīze ir skārusi arī globālos kanālus un kā tas ir ietekmējis Facebook reklāmu cenas. Uzzināsim no kā uzmanīties Facbook komunikācijā, lai “roboti” mūs nesodītu.

Diānu uzklausīs Māris Naglis.

Video versija

Audio versija

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.