Karikatūras

Gatis Šļūka. Tie nagi te nekam neder!

TV3 raidījums “Nekā personīga” vēsta, ka atsevišķi žurnālisti un reklāmas speciālisti šaubās par Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja (KNAB) spēju iegūt precīzu informāciju par partiju tēriņiem sociālajos tīklos. Reklamēšanos avīzēs, žurnālos, ielās, uz autobusiem un tramvajiem partiju tēriņu uzraugam KNAB ir iespējams izkontrolēt salīdzinoši vienkārši, bet interneta reklāmu uzskaite ir krietni sarežģītāka. Daudzas partijas reklamējas “Facebook”, “YouTube”, taču retajam ir pieejama informācija, cik tur izmaksā konkrēto reklāmu izvietošana, šo tīklu uzturētāji neesot sevišķi pretimnākoši Latvijas iestādēm, līdz ar to grūti aprēķināt patiesos partiju tēriņus internetā.

Reklāma
Reklāma
Veselam
Keris par negatīvu tendenci: “Arī privātajās ārstniecības iestādēs speciālistu trūkuma dēļ rindas ir kļuvušas stipri garas”
TV24
Rektore: Mēs tērējam par daudz un nopelnām par maz
VIEGLAIS TESTS. Ja nevari atbildēt 100% pareizi uz šiem jautājumiem, tad tu neesi pārāk gudrs
RAKSTA REDAKTORS
“Kad sāku rādīt slaidus par Ukrainu, redzēju, ka vairāki skolēni novērsa skatienu…” Pieredzes stāsts par krievvalodīgajiem jauniešiem