Matemātikas skolotāja: “Diemžēl ļoti daudz skolēnu izvēlās vieglāko ceļu – nedarīt, nedomāt” 169

Kāpēc jauniešiem mūsdienās iet tik slikti ar matemātiku? Šāds jautājums tiek aktualizēts TV24 raidījumā “Uz līnijas”.

Veselam
Ko nedrīkst lietot kopā ar kafiju: pētnieki izceļ piecus bīstamus pārtikas produktus
Kokteilis
Numerologi nopludinājuši laimīgo sarakstu: šajos četros datumos dzimušajiem Ugunīgā Zirga gads būs neprātīgi veiksmīgs
“Notiek kaut kas nepatīkams” – Polija izslēgta no miera sarunām Londonā
Lasīt citas ziņas

Matemātikas skolotāja Aleksandra Ivanova skaidro, ka galvenā problēma ir- matemātika ir domāšana un darbs, kas prasa laiku un spēku.

“Diemžēl ļoti daudz skolēni izvēlās vieglāko ceļu- nedarīt, nedomāt. Protams, mēs kaut kur arī mazliet piekāpjamies viņu tiesībām, bet būtībā katram skolēnam pašam sev ir jāpajautā cik centīgu un sistemātisku darbu viņš ieliek,” stāsta matemātikas skolotāja.

CITI ŠOBRĪD LASA

Matemātika un fizika ir priekšmeti, kuros ir jāiegulda ikdienas darbs. Nav iespējams vienā vakarā apsēsties un visu iegaumēt.

Ja 12 gadu garumā nekas nav darīts, pēdējā mēnesī neko saglābt nav iespējams.

“Otra lieta, par ko ir jārunā, nevar izslēgt, ka šie pēdējie rezultāti ir atkarīgi no pēdējiem diviem gadiem, kas bija attālināti. Iedomājieties, šie 12.klases skolēni, kas šogad beidza, viņi nekārtoja 9.klases eksāmenus. Viņi kārtoja diagnosticējošo darbu attālināti. Viņiem nebija eksāmena pieredzes,” skolotāja skaidro, ka bērniem bija 40 minūšu stundas un te pēkšņi viņiem nācās kārtot eksāmenu, kas bija 135 minūtes ilgs.

“Nevar izglītību apgūt ar projektu palīdzību. Ir jābūt sistemātiskai politikai Latvijā,” uzsver matemātikas skolotāja Aleksandra Ivanova.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.