Foto – LETA

“Maxima”: pircēji preces galvenokārt joprojām izvēlas pēc cenas 0

Cena joprojām ir viens no galvenajiem pircēju izvēles faktoriem, intervijā aģentūrai BNS sacīja kompānijas valdes priekšsēdētājs Andris Vilcmeiers.

Reklāma
Reklāma
Krimināls
VIDEO. “Bēdz prom!” Kārsavā iereibusi kompānija bēg no policijas un smejas par vadītāja nonākšanu policijas rokās 55
VIDEO. Kāpēc gurķus tin plēvē? Atbilde tevi pārsteigs
Krievija uzbrūk Ukrainai ar “brīnumieroci”. Ar to varētu tikt galā tikai F-16 144
Lasīt citas ziņas

“Nav tā, ka ekonomiskā situācija valstī būtu dramatiski uzlabojusies. Mēs redzam, ka pieaug vidējais pirkuma grozs, bet kopumā situācija ir līdzīga kā iepriekšējos gados, tāpēc cena ir viens no trijiem galvenajiem izvēles faktoriem,” sacīja Vilcmeiers.

Tāpat pircējiem svarīga ir produktu pieejamība plauktos, apkalpošanas kultūra, kvalitātes samērojamība ar cenām. “Ar to ražotājiem un tirgotājiem jārēķinās,” piebilda kompānijas vadītājs.

CITI ŠOBRĪD LASA

Viņš norādīja, ka apmēram 80% gadījumu pircējs, ejot uz veikalu, jau zina, ko viņš grib iegādāties. “Ja veikalā šī produkta nav, tad ir vilšanās. Gan ražotājam, gan mums tā ir problēma, jo pircējs ir neapmierināts. Labi, ja viņš atrod alternatīvu, bet precēm veikalu plauktos jābūt izvietotām tā, ka nav tukšo vietu, un tas ir liels izaicinājums mazumtirdzniecībā. Ir jābūt ļoti labi atstrādātiem piegāžu mehānismiem, lai tas notiktu,” stāstīja Vilcmeiers.

Aģentūra BNS jau vēstīja, ka 2015.gadā “Maxima Latvija” strādāja ar 688,8 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 2,1% vairāk nekā gadu iepriekš, savukārt kompānijas peļņa pieauga par 37,9% un bija 19,173 miljoni eiro.

“Maxima Latvija” ir mazumtirdzniecības tīkls, kam Latvijā 45 apdzīvotās vietās ir 150 veikalu. Uzņēmums ietilpst holdingā “Maxima Grupe”, kas ir lielākais mazumtirdzniecības veikalu tīkls Baltijā. Tāpat “Maxima Latvija” ir arī internetveikals “e-maxima.lv” un divi loģistikas centri.