Publicitātes foto.

“Omniva” brīdina par krāpniekiem, kuri izsūta viltus īsziņas klientiem 0

Šodien, 22.maijā, vairāki klienti ir saņēmuši viltus īsziņas it kā uzņēmuma “Omniva” vārdā ar informāciju, ka ir pienācis sūtījums, taču, lai saņemtu pakomāta atvēršanas kodu, nepieciešams veikt priekšapmaksu, tā portālu “La.lv” informēja SIA Omniva Latvija Mārketinga vadītāja Ruta Pole.

Reklāma
Reklāma
RAKSTA REDAKTORS
“Vesela rinda skolēnu pat ar izciliem eksāmenu rādītājiem nevienā skolā nav tikuši” – konkurss uz Rīgas skolu 10. klasēm kā “Bada spēles”
Noslēgusies telefonsaruna starp Krievijas diktatoru un ASV prezidentu. Putins paziņojis, ka…
“Bet ko var gaidīt no privātās iestādes endoskopista, kurš nekad neko nav vadījis, neko vairāk par ārsta sertifikātu nav ieguvis?” Sīviņš asi vēršas pret Abu Meri
Lasīt citas ziņas

“Omniva” aicina kategoriski ignorēt šīs īsziņas un atgādina, ka gadījumos, kad klients izvēlējies saņemt sūtījumu ar pēcapmaksu, maksa par sūtījumu jāveic tikai sūtījuma saņemšanas brīdī – pie pakomāta.

Klientus, kas saņēmuši šādas īsziņas, “Omniva” aicina vērsties Valsts policijā.

CITI ŠOBRĪD LASA

SIA Omniva Latvija dibināta 2012. gadā un nodrošina, sūtījumu loģistikas, informācijas loģistikas un e-rēķinu apstrādes pakalpojumus. Omniva ir plašākais pakomātu tīkls Baltijā, kas nodrošina kvalitatīvu, ātru un drošu servisu preču piegādei un ir pieejams 24 stundas diennaktī. Šobrīd Latvijas Omniva tīklā ir 158 pakomāti, kas izvietoti 77 apdzīvotās vietās Latvijā.

“Omniva” brīdina par krāpniecības mēģinājumiem.
Publicitātes foto.
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.