Ilustratīvs attēls. Nogatavināts aitas piena siers.
Ilustratīvs attēls. Nogatavināts aitas piena siers.
Foto: Valdis Semjonovs

Par trim miljoniem eiro trīs gadus ārzemēs reklamēs Latvijas piena produkciju 0

Noslēdzies Latvijas Piensaimnieku centrālās savienības (LPCS) izsludinātais iepirkumu konkurss, kas paredz par 2,953 miljoniem eiro Izraēlā, Apvienotajos Arābu Emirātos (AAE), Saūda Arābijā un Ukrainā trīs gadu laikā ar dažādu pasākumu palīdzību veicināt Latvijas piena produktu patēriņu.

Reklāma
Reklāma
7 pārtikas produkti un dzērieni, kas veicina grumbu veidošanos un paātrina novecošanos
Ziemeļamerikas indiāņu zvēru horoskops. Uzzini, kurš dzīvnieks esi tu! 17
Krievu murgs Turcijā: turki Krievijas pilsoņus izsēdina no lidmašīnām un neļauj lidot uz citām valstīm 99
Lasīt citas ziņas

Latvijas Piensaimnieku centrālās savienības (LPCS) valdes priekšsēdētājs Jānis Šolks pastāstīja, ka ik gadu Latvijā palielinās saražotā piena apmērs, taču dažādu faktoru dēļ, tostarp iedzīvotāju skaita samazināšanas dēļ, sarūk piena produktu patēriņš vietējā tirgū. Turklāt vietējo piena produktu noietu negatīvi vērtē mazumtirdzniecībā plaši pieejamais importa klāsts, ko veikalnieki nekādi neierobežo.

LPCS piebilda, ka minēto iemeslu dēļ ar visiem iespējamajiem resursiem ir jāveicina Latvijas piena produktu eksports. Tāds ir arī attiecīgā iepirkumu konkursa mērķis, kurā īstenotie pasākumi tiks realizēti, tostarp ar Eiropas Savienības līdzfinansējumu.

CITI ŠOBRĪD LASA

Pēc Šolka teiktā, iepirkumu konkursā “Eiropas Savienībā ražotu pārtikas produktu veicināšanas pasākumi trešajās valstīs” divu pretendentu vidū uzvarējusi personu apvienība SIA “ex2” un SIA “Baltic Exposervice”, kura bija izstrādājusi saimnieciski izdevīgāko un pārliecinošāko piedāvājumu.

Iepirkuma uzvarētājiem jānodrošina uzņēmumiem dalību starptautiskās tirdzniecības misijās, degustācijas, potenciālo klientu iepazīstināšanu ar produktiem un reklāmas kampaņu koordinēšanu un vadību.

Līguma laiks ir 36 mēneši kopš līguma noslēgšanas brīža.

Projektu plānots sākt īstenot šā gada februārī, un tā mērķis ir palielināt produktu tirgus daļu izraudzītajās mērķa valstīs – Izraēlā, AAE, Saūda Arābijā un Ukrainā.

Atgādināsim, ka līdzīgs projekts tika īstenots arī 2017.gadā, kad projektā “Piena produktu veicināšana trešajās valstīs” par 3 109 980 eiro LPCS trīs gadus reklamēja piena produktus Ķīnā, ASV, Apvienotos Arābu Emirātos, Azerbaidžānā un Izraēlā. T

oreiz konkursā uzvarēja personu apvienība, kuras sastāvā bija SIA “Reklāmas aģentūra “Bulterjers””, SIA “Latvia Tours” un SIA “ex2”.

LPCS apvieno piena pārstrādes uzņēmumus un sadarbības partnerus, kas kopā realizē aptuveni 80% no Latvijā pārstrādātā piena.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.